آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

آروین عشق و زندگی مامان و بابا

18 ماهگیت مبارک نفسی

1393/5/12 9:16
387 بازدید
اشتراک گذاری
می خواهم
پروانه وار بر مدار چشمهایت بگردم
دستانت را به آغوش گیرم
و بگویم
تنها تو
تنهای تنها، تو

زندگی ام را اینگونه ساختی
صورتم را بر گونه هایت بفشارم
و فریاد برآرم تنها تو
این گونه ام ساختی
عاشق، عاشق
عطر ملایم موهایت را ببویم
و زمزمه کنم
ترانه دوستت دارم را
هرم نفس هایت را بدمم
و خود را
سیراب از نگاهت سازم
آهسته در گوشت زمزمه کنم
ترانه تولدت مبارک باد را

و
با احساسی زیبا
پروانه شدنم را در کنار شمع های تولدت جشن گیرم
چرا که تولد تو
تولد دنیای من است
تولد تو
عروج شکوه و عشق من است ..
 

چشمانت را باز کردی و دنیا غرق نگاه زیبایت شد
زیبایی های دنیا از آمدن تو پیدا شد ، روزها گذشت و چهره زیبایت در آسمان دلم آفتابی شد
دریای زندگی به داشتن مرواریدی مثل تو می نازد ، همه زیبایی های دنیا با آمدن تو می آید و اینگونه زندگی با تو زیبا میشود ، اینگونه چشمانم با دیدن یکی مثل تو عاشق میشود

آمدی به دنیا و دنیا مات و مبهوت به تو مینگرد ، همه جا را سکوت فرا گرفته تا خدا صدای تو را بشنود
صدای دلنشین تو در لحظه شکفتنت ، عطر حضورت فرا گرفته همه زمین را…

تو یک رویایی که حقیقت داشتنت معرکه است ، داشتن یکی مثل تو معجزه است ،امروز روز میلاد دوباره تو است و من خیلی خوشبختم از اینکه مال منی…
جز این احساسات چیزی در دلم نمانده ، این هدیه تا آخر عمرم در دلم مانده که دوستت دارم و قلبت این شعر عاشقانه را تا آخرش خوانده ….
شعری با عطر احساست ، به لطافت دستانت، به زیبایی چشمانت ، هدیه من به تو در روز میلادت

تویی قطره بارانم که گلستان کرده ای باغ وجودم را و امروز یک روز مقدس است که مدتها به انتظار آمدنش نشستم …

         ماه

از پا گذاشتن گل پسر نازم

به این دنیا میگذره

 

 

سلام گل  ماهه مامانی

18 ماهگیت مبارک

واقعا من با این عدد 18 خیلی ارتباط خوبی برقرار می کنم....

من عاشق سن 18 سالگیم.....نمی دونم چرا؟؟الکی!!!

و حالا من یه پسر دارم که 18 ماهشههههههههه.........هوراااااااااااا

شکرت میکنم

خدایا شکرت که من کمترین رو لایق دونستی این هدیه آسمونی رو به من عطا کردی

خدایا شکرت که پسر من هر روز شیطون تر می شه

 

خدایا شکرت که آرامش رو از من گرفته وقتی که خسته از سر کار می آم خونه و می خوام یه چرت یه ربعه بزنم یه کم شارژ بشم.......خدایا شکرت که می تونه موهام رو بکشه....دستش رو بکنه تو دهنم ،بدنم رو وشگون بگیره و آخر سر سعی کنه چشام رو در بیاره

 

خدایا شکرت که انقدر بهش توان دادی که بتونه در 18 ماهگی همه درهای خونه رو بدون محدودیت باز کنه و رو تمام وسایل خونه بره و بپر بپر کنه و........عاشق تاب باشه

خدایا سپاس ماله توه وقتی که بچه من می فهمه تفاوت بین لباس ها و آدم ها و می تونه  دستوراتی که بهش می دم رو اجرا کنه.....مثلا آروین شلوارت رو بیار......یکمی نگاهم میکنه و می ره سمت شلوار....مامان شلوارت رو بیار ......نزدیکتر می شه...کمی فکر می کنه....می بینم هنوز مطمئن نیست که واقعا داره درست برمی داره یا نه......می گم عزیزم همونه دیگه بیارش و سعی میکنم با اشاره دستم بهش بفهمونم که درست انتخاب کرده......

خدایا شکرت که پسر من می تونه خودش غذا رو بخوره و با خوردنش تمام آشپزخونه رو جلایی بده تا حدی که من مجبور بشم یه نظافت اساسی انجام بدم

خدای من لذتی بالاتر از این نیست که صورتش رو روی صورتم می ذاره وقتی دارم براش شعر های من درآوردی خودم رو می خونم و کاملا حس می کنم که می فهمه عشق من رو.......

خدایا این تو بودی که به پسر من قدرت تکلم رو عنایت کردی وقتی که می گه دی دی منظورش  ماشین سواریه، یا اون وقتیکه درمانده می شه و من رو با اسم کوچکم صدا می کنه ( انقدر زیبا می گه که هرچی هم باباش بگه بده بچه اسم کوچیک مامانش رو بگه برای من اهمیتی نداره)یا مواقعی که من دارم اسم اشیا رو یادش می دم و اون با زکاوتی خاص برای اولین بار هرچی بهش بگم رو اسمش رو می گه اما بعدا فقط به گفتن اولین حرفش بسنده می کنه

و خدایا شکرت که پسر من انقدر شعور و درک داره که هرچی رو بگم می فهمه و تقریبا تمام اشیا رو می شناسه ....

خدایا شکرت که اون رو عاشق پیشی و جوجو کردی که هروقت من از دست گیردادن هاش کلافه می شم (تو ماشین یا خونه فرقی نداره)بهش می گم آروین من پیشی کوش؟؟؟ و اون دست اشارش رو بلند می کنه ودنبال پیشی انقدر می گردیم تا یادش می ره که قبلش چی می خواسته

خدایا شکر هزران بار شکر برای تمام ثانیه های عمرمن در کنار همسر و پسرم ......

هر نفسی که فرو می رود ممد حیات است و چون برآید مفرح ذات...

پس در هر نفس نعمتی است و شکری واجب

از دست و زبان که برآید کز عهده شکرش بدر آید.....

 

ماهگیت مبارک عزیزم

 
پسندها (2)

نظرات (3)

مامان شازده کوچولو
12 مرداد 93 10:39
18 ماهگیت مبارک عزیز دل خاله برا آروین عزیزمممممممممممممممممممممممممممممم
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسیییییییییییی خاله جونم بوس برای آروین خوشگلم
مامان ساناز
13 مرداد 93 14:30
مبارک مبارک 18 ماهگیت مبارک عسل
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان سوده
21 مرداد 93 11:04
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی سوده جون گل پسرا رو خیلی ببوس