آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

آروین عشق و زندگی مامان و بابا

جراحی مفصل زانوی مامان جون -عید سعید فطر - سالگرد ازدواج مامان و بابا

1393/5/6 8:39
341 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم سلام نفسم

این ماه از زندگی زیبات پر بود از اتفاقات تلخ و شیرین که میخوام برات بنویسم اول از همه مامان جون (مامان من ) که سالها از درد زانو رنج میبرد بالاخره با اصرار من و بچه ها رضایت داد عمل کنه تا اینکه دکتر کریمی مبارکه فوق تخصص جراحی زانو برای روز جمعه تاریخ 39/5/3 بیمارستان راضیه فیروز یعنی همان بیمارستانی که شما بدنیا آمدی متنظروقت جراحی داد و ما همگی با داییها و خاله ها راهی بیمارستان شدیم خدا روز بد نیاره خیلی روز بدی بود وقتی مامان جون بعد از 3 ساعت و نیم از اتاق عمل بیرون اومد خیلی حالش بد بود همش داد میزد و گریه میکرد منم که اصلاً تحمل دیدن نداشتم توی راهرو بودم و گریه میکردم گریهو از خدا میخواستم هر چه زودتر آروم بشه ولی انگار تمومی نداشت آخه خیلی عمل سختیه فکر کن کل زانو رو در میارن و پروتز میگذارن یعنی زانوی مصنوعی عضوی از بدن میشه که باید خودش رو با بدن سازگار کنه ( اگر شد عکسهایش رو توی پست بعدی برات میگذارم عزیزم ) خلاصه مامان جون تا صبح روز بعد فقط داد میزد هیچ مسکنی کارساز نبود و از دست هیچ کس کاری بر نمیامد من که خودم رو همش سرزنش میکردم چون من خیلی اصرار داشتم این عمل صورت بگیره نگاه بچه ها به من حاکی از عصبانیت بود عصبانیولی کسی چیزی بهم نمیگفت منم خودم رو دلداری میدادم که مامان خوب میشه اونموقع ازم تشکر میکنن تشویقتا اینکه صبح روز بعد مامان آروم شد و با تزریق مرفین و داروهای دیگه به خواب رفت الان که 4 روزه مامان جون بیمارستانه و خدا رو شکر حالش خیلی خوبه حتی داره راه میره محبت و خیلی از عملش راضیه بجز روز اول که خاطره خیلی بدی رو برای همه مون بجا گذاشت

توی این مدت من که یک پام بیمارستان بود و یک پای دیگرم شرکت اصلاً وقت نکردم باهات باشم و تو پسر خیلی خوبی بودی اصلاً اذیت نکردی و پیش عمه ات بودی چون من صبح تا ظهر سر کارم و خاله مریم بیمارستان بود و من عصر میرفتم بیمارستان تا شب ساعت 11 بعد دایی محمد میومد تا صبح چون اتاق خصوصی بود هیچ مشکلی از لحاظ رفت و آمد نداشتیم خاله مهدیه هم که بارداره totalgifs.com gravidas gif gif ccmpreg2f.gifخیلی حالش بده دکتر بهش استراحت مطلق داده نمیتونست بیاد بیمارستان فکر کنم امروز مامان جون مرخص بشه تا بعد ببینیم چی میشه خدا کنه دیگه مشکلی نداشته باشه و بتونه صحیح و سالم راه بره متفکر

و اما اتفاق خوب این ماه اینه که فردا عید فطره و این دومین عیدی هست که شما حضور داری عزیزم من همین جا فرارسیدن عید سعید فطر رو به همه دوستان وبلاگ آروین نفس تبریک میگم و امیدوارم طاعات و عبادات همگی مورد قبول درگاه حق قرار گرفته باشه الهی آمین .

 

 

خداحافظ ای ماه غفران و رحمت

خداحافظ ای ماه عشق و عبادت

خداحافظ ای ماه نزدیکی بر آرزوها

خداحافظ ای ماه مهمانی حق تعالی

خداحافظ ای دوریت سخت و جانکاه

خداحافظ ای بهترین ماه الله

 

و اما اتفاق خیلی خوب این ماه : سومین سالگرد ازدواج من و بابایی مصادف شده با عید سعید فطر محبت

salgarde ezdevaj اس ام اس تبریک سالگرد ازدواج

همسر خوبم فضای سیـنـــه ام را از بوی دل انگیز عشق عطرآگین کردی

می‌خواهم تا ابد در کنارم باشی و بدانی نبض من، بعد از عشق به خدا، برای تو می‌تپد

چهارمین سالگرد پیوندمان و سومین سالگرد زندگی مشترکمان را گرامی می‌دارم

heart clipart graphicsheart clipart graphicsheart clipart graphicsheart clipart graphicsheart clipart graphicsheart clipart graphicsheart clipart graphics

آروین خوبم پسر نازم امیدوارم در کنار تو خوشبختی ابدی نصیبمان شود

خیلی دوستت داریم

 

آروین در سومین سالگرد ازدواج مامان و بابا  544 روز سن داره یعنی یکسال و 5 ماه و 26 روز

پسندها (3)

نظرات (5)

ترنم باران
6 مرداد 93 10:16
سلام دوست عزيز بطور اتفاقي به وبت اومدم...وب زيبايي داري خدا همسر و پسرتو بهت ببخشه،سالگرده ازدواجتونم خيلي خيلي مبارك باشه
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی عزیزم لطف دارید شما
مامان الهام
6 مرداد 93 14:38
عید فطر، روز چیدن میوه های شاداب استجابت مبارک باد سالگرد ازدواجتون رو هم تبریک میگم انشاالله همیشه شاد و خوشبخت باشین
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
ممنون عزیزم عید شما هم مبارک
مامان سوده
6 مرداد 93 16:00
سلام عزیزم سالگرد ازدواجتون مبارک...انشاالله سالیان سال با خوشبختی در کنار هم زندگی کنید...طاعات و عباداتتون قبول...عیدتون هم مبارک..
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
ممنون سوده جون عید شما هم مبارک
مامان مینای آرتین
6 مرداد 93 16:11
عید سعید فطر آروین جون و مامان و بابای گلش مبارک
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی مینا جون خیلی لطف کردی
مامان آیسو وآیسا
6 مرداد 93 20:55
اول ازهمه امیدوارم حال مامان جون خوب شده باشه وصحت کامل براشون میخوام''''فدای گلپسر اقا واروم که اینقدر خوبه وموقع نبودن مامان اذیت نمیکنه''' سالگرد ازدواجتون مبارک انشالله همیشه شاد خوشبخت باشی مهناز ناززززززنینم عیدتون هم پیشاپیش مبارک وطاعات وعباذاتتون مقبول درگاه حق
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی عطرا جون از دعای شما دوستان گلم حال مامان جونم خوبه عید شما هم مبارک آیسو و آیسا جون رو خیلی ببوس