آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

آروین عشق و زندگی مامان و بابا

روزهای شهریورماه

1393/6/31 11:50
561 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم و دوستان نازنینم

بعد از 2 هفته تاخیر بالاخره امروز فرصتی شد تا اندر احوالات این ماه از تابستان که به پایانش رسیدیم بنویسم

اول از همه بگم که نی نی خاله مهدیه هم روز شنبه 22/6/93 بدنیا اومد  و شما صاحب یک پسر خاله خوشگل و مامانی شدی که در 19 ماه و 10 روزگی شما متولد شد البته هنوز ازش عکس نداریم قول میدم توی اولین فرصت ازش عکس بگیرم  و بیام برات بذارم  زبانکده محصل

توی این ماه هر کس رفت مسافرت برای شما کلی سوغاتی اورد و شما کلی ذوق میکردی  از همشون ممنونم که به یاد ما بودن

اولین شهر بازی هم توی این ماه رفتی روز جمعه با خاله مریم و همسرش که بهش میگی عمو حسین و دایی مرتضی رفتیم پاساژ صالح المهدی (عج) که طبقه آخرش یک شهربازی کوچیک برای بچه ها ساختن خیلی قشنگ بود و شما هم کلی ذوق کرده بودی و بابایی هم رفت 3 تا سکه از باجه خرید تا شما بتونی 2 تا بازی که مناسب سنت بود سوار بشی niniweblog.com منم خیلی خوشحال بودم از اینکه میدیدم پسرم داره لذت میبره

روز جمعه 14/6/93 باز هم با خاله مریم و دایی مرتضی و مامان جونم اولین سینما از عمر گرانبهایت رو رفتی فیلم شهر موشها (2)  سانس 11 تا 1 نیمه شب خیلی قشنگ بود برای شما چون از اول تا آخر همش نگاه کردی niniweblog.com و دست میزدی من فکر نمیکردم بتونی 2 ساعت رو صندلی بشینی ولی خدا رو شکر اذیت نکردی و خیلی هم خوشت اومده بود

 

 

البته با کمک پستونک شیرت و همش میگفتی گبه یعنی به موشها  میگفتی Emoticon

 تقریباً همه چی رو میگی شدی طوطی من که دم به ثانیه از حرفات ذوق مرگ میشم و بعد از چلوندن حسابی میبوسمت

تلویزیون خیلی نگاه میکنی که شده دغدغه این روزهای من چون میری جلو خودت رو میچسبونی بهش  منم میگیرم خاموشش میکنم میگم برو روی مبل بشین تا روشنش کنم اگر حالت خوب باشه و حوصله داشته باشی حرفم رو گوش میکنی وگر نه میزنی زیر گریه منم که کم طاقت زود تسلیم میشم نمیدونم چکار کنم niniweblog.com

از کارتونها موش و گربه رو خیلی دوست داری و برنامه نقاشی نقاشی که بهش میگی اقاشی اقاشی Painter

قربونت برم من که عاشق نقاشی کردن هستی و همینطور عاشق آب بازی و حمام کردنیniniweblog.com ولی من به عنوان عضوی از این جامعه و بخاطر کمبود و بحران آب که اینروزها بحث اول مملکته نمیتونم این اجازه رو بهت بدم که بری آب بازی کنی امیدوارم منو ببخشی عزیزم و درک کنی این فقط بخاطر آینده خودته که نمیخوام خدای ناکرده این وضع پیش بیاد niniweblog.com

تقریباً هر شب اگر توی خونه باشیم و شما بیدار باشی مسواک میزنیم به مرواریدهای زیبات و خدا رو شکر تا حالا استقبال کردی و برات شبیه یک بازیه

کم کم داری شعر خوندن هم یاد میگیری  مثلاً میگی تاب تاب عباسی کدا منو ندازی

یه توپ دارم قلیه بقیه اش رو بلد نیستی niniweblog.com

امروز 31/6/93 یعنی در 19 ماه و 19 روزگی شما به اتفاق بابایی رفتیم کلینیک چشم پزشکی شفا برای بینایی سنجی چشمای خوشگلت که خدا رو شکر همه چیز خوب بود و چشمات سالم سالم بودن عزیزم نمیدونی چقدر خوشحالمزبانکده محصل

حرف زدنت خیلی بامزه شده و هر دم ممکنه ما از خنده منفجر بشیم بخاطر شیرین زبونیات عزیزم مثلاً همین چند شب پیش به آبگوشت میگفتی گاتوش اینو که گفتی خونه مامان جون بودیم و همه 

الهی فدات بشم که اینقدر مهربونی و دم به ثانیه میای و منو بوس میکنی اینقدر بوسم میکنی که صورتم خیس میشه اول گونه راست بعد چپ بعد لبها دوباره از اول  مامان فدای این بوسه های گرانقدرت بشه که فقط منو بوس میکنی و هرکس دیگه بهت بگه میگی نخوام نخوام

این نخوام نخوام گفتنت هم منو کشته عزیز دلم

 

راستی بابایی امروز به مناسبت اولین دیدار آشناییمون برام یک گوشی خریده خیلی خوشحال شدم اصلا سورپرایز شدم  اصلا فکر نمیکردم یادش باشه و بخواد برام کادو بخره زبانکده محصل اینها همش بخاطر وجود توست که بابایی اینقدر احساس خوشبختی میکنه عزیزم

 

صدایت میزنم ...

   پرستوها لال میشوند .

 

   نگاهت میکنم ...

   شب رنگش را به چشمان تو میبخشد .

 

   دست هایت را

   میگیرم ...

 

   خورشید جلوی پاهای من زانو میزند .

 

 

   در آغوشم آمدی ...

 

   دیگر ادامه ی شعر  یادم رفت....خندونک

 

      

 

 

پسندها (5)

نظرات (12)

مامان 3جوجه طلایی
2 مهر 93 13:29
عالی بود. کی پشه سه تا جوجه من بلبل زبونی بکنن. منم مشکل تلویزیون را دارم اما چون مجبورم بچه ها را گاهی تنها بذارم و برم مثلا آشپزخونه و ظرف و غذا تمیز کاری و... با مبل ها تلویزیون را حصار کردم البته بچه ها هنوز علاقه ای هم به تماشا نشون نمی دن . هر برنامه ای که باشه می رن صورتشون را می چسبونن. خدا حفظش کنه از طرفم من یک محکم دستاش را بکن که دردش نیاد
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
سلام دوستم مرسی عزیزم با این مشغله ای که داری به ما سر زدی نگران نباش چنان زود بزرگ میشن که حسرت این روزها رو بخوری ببوس روی ماهشون رو خیلی زیاد
مامان مینای آرتین
2 مهر 93 14:19
تولد نی نی خاله مبارک آروین جون... وااای خوش بحالت شده خیلی زیاد من عاشق سوغاتی ام... بازم خوش بحالت شده که رفتی شهربازی، همیشه خوش باشی آروین گلم... منم عاشق اقاشی اقاشی ام گل پسر نازم... امیدوارم همیشه خوش و خرم و شاد باشید عزیزم
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی از تبریکت عزیزم آره اینقدر خوش گذشت عکساشو میذارم به زودی همچنین شما در کنار پسر نازت عزیزم ببوس آرتین جونم رو
مامانيه نيكا
2 مهر 93 17:17
Salam dooste mehrabonam Elahi man ghorbone in pesare shirin zabonam besham Azizam goshit mobarak, salgarde ashnahiton mobark Rasti ghadame no reside mobarak, ishala zire saye pedar madar bozorg she Arvin jono az tarafe man koli bebos, dooseton daram koliiiiiiiiiiii
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
سلام عزیزم خدا نکنه فدات بشم از ابراز محبتت مرسی از تبریک و دعای زیبات برای تولد نی نی ما هم خیلی شما رو دوست داریم بوس برای نیکا عسلی خوشگل
مامانی ماهان جون
9 مهر 93 11:26
سلام سلااااااااااماینجا چه خبرهههههههههههههههه..چقده مووووووووشششششششششش
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
سلام عزیزم چرا از موش میترسی
مامانی ماهان جون
9 مهر 93 11:27
خاله مهدیه جون خیلی خیلی مباارکه..ایشالله قدمش براتون مبارک باشه . .خاله خانومی شمام تبریک و چشمتون روشن
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی بابت تبریکت عزیزم
مامانی ماهان جون
9 مهر 93 11:37
آهان پس آقا آروین عزیزم رفته سینماقربونش بشم که مثل آقا دو ساعت نشسته و فیلم دیده و خوشبحالش بوده
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
آره خدا نکنه خاله آیسان جونم جای شما خالی خیلی خوش گذشت
مامانی ماهان جون
9 مهر 93 11:38
ای ول مامان با حاااااااال که به فکر کم آبی مملکتم هستی..آفرین داری توووووووووووووو
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
آره دیگه چه کنیم تنبلی خودمون رو میذاریم به پای کم ابی
مامانی ماهان جون
9 مهر 93 11:39
مهنازی یه روزم گاتوش درست کن ما رو دعوت کن..قربون شیرین زبونیهای آروین جونم
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
من که بلد نیستم ولی قدمتون روی چشم خدا نکنه عزیزم
مامانی ماهان جون
9 مهر 93 11:40
خخخخخخخخخخخخخخخ تا همین جای شعرم عالی بووووووود..شعر خوتنیت تو حنجرم
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
چه کنیم دیگه ما اینیم...
مامان الهام
9 مهر 93 15:34
سلام خانومی انشاالله همیشه به گردش و شادی تولد نی نی خواهرتون هم مبارک باشه
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
سلام عزیزم مرسی از لطفت
مامان شاهزاده کوچولو
9 مهر 93 16:13
جونم عزیزم دلم خیلی برات تنگ شده بود من خیلی دوست دارم با ی خوشکل واسه آروین عزیزم
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
ما بشتر عزیزم ببوس آروین گلم رو هزار تا
مامان بردیا شیطون
13 مهر 93 23:21
خیلی قشنگ بود ایشالا همیشه خوب و خوش باشین ماشالا اقا شدی واسه خودش فداش[م
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی عزیزم لطف دارید شما ببوس بردیا جونم رو