آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

آروین عشق و زندگی مامان و بابا

17 ماه و 17 روزه شدی نفسم

1393/4/29 13:17
241 بازدید
اشتراک گذاری


به خاطر ِ تو هم شده

هميشه آبي مي مانم

به خاطر ِ تو هم شده تمام ِ روزهاي بعد از اين

مهربانتر خواهم شد

دلم ميخواهد زودتر

دستهايت را بگيرم.

زودتر برايت با زبان ِ كودكانه

قصه بگويم.

بهانه بگيري و من كلافه شوم

بريزي ...

بپاشي ...

و من حرص هايم را سر ِ بيخيالي

خالي كنم... قنديلكم

تا بهار تو چيزي نمانده

دعا ميكنم برفهای انتظارم زودتر آب شوند

نهال وجودت زودتر شكوفه دهد

و تو زودتر بزرگتر شوي

ميخواهم به خورشيد بفهمانم

تو پر نورتري

تو زيبا تري

به دنيا بفهمانم تو براي من

از هر چيز ِ ديگر مهم تري!

سلام به روی ماه ناز گلم ، پسر عزیز و  دوست داشتنی ام ، به نفس زندگی ام

عسلم 17 ماه و 17 روزگیت مبارک

 

بعداً نوشت :حالا بریم سراغ عکسهای گل پسر نازم در 17 ماهگی

این هم هدیه مامان به پسر نازش

هدیه مامان

 

این هم ذوق پسرم

 

اولین ساخته دست پسر باهوشم ( باور کنید من هیچ نقشی نداشتم فقط میدادم دستش تعجب تشویق )

 

اتمام هنر نمایی پسرم و ترک محل کار

جای بازی پسر گلم پشت مبلها (الهی مامان فدات بشه که چقدر مظلومی)

 

اینجا دیگه متوجه عکاسی مامان شد  چشمک

نگاهش کنید تو رو خدا با چه تمرکزی سطل بازیش رو میخواد برگردونه خوشمزه

 

قربون صدقه اش میرفتم بچه ام خجالت میکشید ولی ذوق میکرد خجالت

زبونت رو بکن تو    مامان الهی فدات  بشه

اااااااااا بسه دیگه میخوام بازی کنم کچل

حالا بریم سراغ توپ بازی که عاشقشی آرام

بالاخره بالا رفتن از مبل رو هم یاد گرفتی البته یک ماهی هست که خودت میری بالا تشویق

دوباره کیف دوربین نه

دوباره مامان رو گول زدی چشمکهیپنوتیزم

 

دعا میکنم که هیچگاه چشمهای زیبایت را در انحصار قطره های اشک نبینم

و تو برایم دعا کن

ابر چشمانم همیشه برای تو ببارد

دعا میکنم که لبانت را فقط در غنچه های لبخند ببینم

دعا میکنم دستانت که وسعت آسمان و پاکی دریا و بوی بهار را دارد همیشه از حرارت عشق گرم باشد .

 

 

خدایا خورشید تابان زندگیمان را خودت حفظ کن

 

 

آروینم خیلی دوستت داریم   (مامان مهناز و بابا علی )

 

 

پسندها (5)

نظرات (7)

مامان شازده کوچولو
1 مرداد 93 11:40
خاله قربون تو جوجه باهوش بره خوردنی خاله
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
خدا نکنه عزیزم مرسی از لطفتون
مامان الهام
1 مرداد 93 17:30
عزیزم 17 ماهگیت مبارک به به چه کادوی قشنگی مبارکت باشه دست مامانی گلت درد نکنه میبوسمت
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
میسسسسسسسسسس عزیزم فدات بوس برای شما و سلنای ماهم
مامان مینای آرتین
2 مرداد 93 10:19
مبارک...مبارک...مبارک...17 ماهگیت مبارک عزیزم... ای زبون دراز خوشگل
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی خاله جون گل پسر رو خیلی ببوس
مامانی ماهان جون
6 مرداد 93 9:31
17 ماهگی و 17 روز زندگی شیرینت مبارک عزیز دلم
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی خاله آیسان مهربون
مامانی ماهان جون
6 مرداد 93 9:31
ای قربون اختراع و هوش و دقت آروین جونم بشم چقدم تو کارش جدیه
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
خدا نکنه عزیزم آره به حدی که تا یک ساعت جو گرفته بودش
مامانی ماهان جون
6 مرداد 93 9:32
پیشاپیش عید بندگی و اطاعت مبارک..نماز و روزه هاتون مقبول احدیت
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
همچنین از شما دوست خوبم
مامانی ماهان جون
6 مرداد 93 9:34
چه عکسهای خوشملی
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
میسسسسسسسسسسسی عزیزم قابل نداره