آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

آروین عشق و زندگی مامان و بابا

17 ماهگیت مبارک عزیزم

1393/4/12 10:16
524 بازدید
اشتراک گذاری

 

  زندگی قصه و حرفیست که شیرینی آن

 خــنــده ی تــوســت ...

 تلخی اش ...

 گــریــه ی تـــو ....

 کاش که پر باشد لحظه هایم همه از خنده ی تو .

 مست هستم از هوایی که نفست در آن میپیچد ...

 نفسم در گیر است لا به لای نفست

 آه چقدر شیرین است طعم نفست !!!

 

سلام نفسم سلام عشقم و سلام مونس تنهاییهای این روزهای مامان

امروز وارد هفدهمین ماه زندگیت شدی وای که چقدر زود دیر میشود و من چقدر امروز دلم گرفته گریه

محبت خیلی دوست دارم محبت

پسندها (4)

نظرات (5)

مامان الهام
12 تیر 93 14:35
عزیز دلم 17 ماهگیت مبارک
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی خاله جون مهربون
مامانی ماهان جون
15 تیر 93 10:03
آروین خوشگله 17 ماهگیت مبارک عسلم
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی آیسان جونم
مامانی ماهان جون
15 تیر 93 10:03
چه متن دلنشین و خوشگلی
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
به پای شعر های قشنگ شما که اول پستات مینویسی نمیرسه هااااااااراستش رو بگو از کجا میاری / بوس برای ماهان جونیییییییییی
مامانيه نيكا
24 تیر 93 13:26
Arvin jonam 17 mahegit mobark
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی خاله جون بوس واسه نیکا جون
مامان مینای آرتین
2 مرداد 93 10:20
خیلی قشنگ نوشتی عزیزم
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
لطف داری شما عزیزم