آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

آروین عشق و زندگی مامان و بابا

16 ماه و 16 روزه شدی نفس من

1393/3/29 13:30
388 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم ، سلام زندگی من ، سلام ماه من ،  سلام نفس من ............

خیلی خوشحالم که داری روزبه روز بزرگتر میشی و شیرین زبونیات داره شروع میشه دلم غش میره واسه گفتن مامان می می ، این رو که میگی دلم میخواد تمام دنیا رو بدم تا یکبار دیگه صدام کنی مامان

عزیز دلم برات بگم که مرواریدهای نیش بالا نمایان شدن و الان یعنی در 16 ماه و 16 روز زندگی زیبات 14 دندان داری و خدا میدونه برای در اومدن هر کدامشون چقدر زجر کشیدی و من نفهمیدم منو ببخش اگر کوتاهی کردم اگر کنارت نبودم اگر خسته از سر کار برگشتم و حوصله بازی نداشتم حوصله نوازش کردنت رو نداشتم اگر قهر میکردی و منتظر بودی من بیام نازت رو بکشم ولی من نیومدم و..............

پسرم آروینم تمام زندگی من و بابا تو هستی و خدا رو هزار بار شکر میکنیم از اینکه تو هستی

حالا بریم سراغ عکسای این ماهت که خیلیها بهم گفتن چرا از پسرت عکس جدید نمیذاری

 

 

اینجا آروین قهر کرده دوربین رو میخواست

اینجا همش میگفت اه اه اه .....

این هم از هدایایی که  توی این ماه برات خریدن

مکعب هوش ، ماشین مسابقه ،یک جفت دمپایی  از طرف من و بابا

عروسکها از طرف دایی مرتضی که عاشقته

 

نمایی جداگانه از عروسکها

 

این تاپ شرت رو عمه مریم برات هدیه آورده

 

این تی شرت رو عمو حمید از شیراز برا سوغات آورده

 

این از طرف عمو غلام رضا

 این صندلی رو من برات گرفتم که دستشوئی رفتن رو بهت یاد بدم ولی تا حالا موفق نشدم غمگین

 

اینجا داری کوکو سیب میخوری که خیلی دوست داری عزیزم  نوش جانت عزیزم

 

الهی قربونت برم اینقدر گرسنه بودی نمیدونستی چطوری بخوری

 

این هم از اولین کتاب آموزشی پسر نازم که خیلی این کتاب رو دوست داره

کتاب حمام شناخت حیوانات اهلی به زبان فارسی و انگلیسی


صفحه اول گوسفند وبزه که دو خط شعر هم بالای هر صفحه نوشته شده البته آروین فقط میگه بع بعی

این صفحه رو آروین خیلی دوست داره و میگه توتو

اسب رو نمیتونه بگه فقط به گاو میگه گاپ

این هم از پشت جلد کتاب

این هم یک سی دی آموزشی که اصلاً به درد آروین نخورد

گذری در کودکی آروین به روایت تصاویر

اااا مامان تو نگاه نکن

ددددددددتتتتتییییییییییی مامان ( منم که دیگه خر شدم )

دوربین رو بده به من

ببین چه به سر دستمال کاغذی آوردی

 

یکبار دیگه مامان رو خر کنم ( ددددتتتتتتتتییییی )

 

 

 

حالا صورتم رو پاک کنم

 

خداوندا هیچگاه دیدن این لحظات زیبا را از هیچ مادری دریغ نکن الهی آمین

 

جز دعا کار دگر نیست مرا
شب روزت همه شاد
دلت از غم آزاد
همه ایام به کام
و تو پیوسته سرافراز و ز هر غصه برون
همچو گنجشک به هر بام ودرخت
بنشینی خندان
وسبکبال تر از برگ درخت
در هوا رقص کنان
مشق پرواز کنی سوی سپیدار بلند
و ز تو نغمه مستی آید ...
لحظه هایت چون قند
روزگارت لبخند
هفته هایت پر مهر
هر کجایی که قدم بگذاری
همه از کینه تهی
همه از قهر و عداوت خالی
همه جا ، نام تو از مهر ، به لب ها جاری ...
و تو با یاد خداوند بزرگ
به سلامت ببری راه به پیش

 

پسندها (5)

نظرات (15)

آرشیدا
29 خرداد 93 15:33
اوه آفرین به مامانی چه کادوهای خوب و آموزشی واست گرفته...شما هم قول بده زود یادشون بگیری خاله باشه؟....
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
چشم خاله جون حتماً روی ماه آرشیدا جون رو ببوس
مامان الهام
1 تیر 93 16:10
به به چه عکسای قشنگی . . . چه کادوهای قشنگی دست مامانی درد نکنه عکس گرفتن رو که دیگه نگو منم وقتی میخوام از سلنا عکس بگیرم جریاناتی دارین همین که دوربین رو میبینه میخوادش و اگه من بهش ندم ..................... حالا فکر کن من چه جوری ازش عکس میگرم
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
ممنون الهام جون آره واقعاً چقدر خوب میشد اگر یک دوربین نامرئی داشتیم این گل ها تقدیم مامان الهام و سلنا جون می بوسمتون
آیسان مامانی ماهان جون
7 تیر 93 10:49
سلام مهناز جونم و آروین خوشگللللللللللل
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
سلام آیسان جونممممممممممممم
آیسان مامانی ماهان جون
7 تیر 93 10:53
آخی ما مامانای شاغل چقد هم دردیم تو کم گذاشتن تو بچه هامون
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
آره واقعاً ( خانم شیرزاد ، ساختمان پزشکان )
آیسان مامانی ماهان جون
7 تیر 93 10:54
قربون قهر کردنات عزیزززززززز دلمممممممممممممم
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
خدانکنه خاله جون
آیسان مامانی ماهان جون
7 تیر 93 10:55
وای چقدم ناز پسرمون خاطر خواه داره و همه براش هدیه میخرنمبارکت باشه همشون خاله جونی
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
آره فعلاً ته تغاری خانواده من و همسریه ولی به زودی فرزند دوم خواهرم که اونم میگن پسره به دنیا میاد و شاهی پسرم به سر میرسهفکر نکنی حسودیم میشه هااااااااااا
آیسان مامانی ماهان جون
7 تیر 93 10:55
چقد عکسها ناز بودن
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
چشمهای نازت رو بگو که الکی خسته کردی عزیزم ناز اون پسر مثل ماهته
آیسان مامانی ماهان جون
7 تیر 93 10:56
شادیتون زیاااد
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
فدایی داری
آیسان مامانی ماهان جون
7 تیر 93 10:56
برات بهترین دعاها رو دارم،حلول ماه مبارک رمضانم مبارک ،التماس دعای خیر
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی از دعای بسیار خوبت عزیزم محتاجیم به دعا این گل ها تقدیم ماهان جونم با یک عالمه بوس
مامانيه نيكا
7 تیر 93 15:51
Salam azizam, che pesare mahi azizam, fada ghar kardanat khoshgelam Vay delam koko sibzamini khast Mibosamet azizam, arvin jonamo bebos
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
سلام عزیزم مرسی به ماهی نیکا جونم که نمیرسه خدا نکنه خاله قهر کردن هم فدایی داره منم بوس واسه مامانی و نیکا جون
مامانی ماهان جون
8 تیر 93 8:14
خصوصی عزیزم
مامان آیسو وآیسا
8 تیر 93 12:11
عالی بود عکسها گل پسری 16 ماه و16 روزگیت مبارک گلپسر شیرین
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی خاله جون شما لطف داری
♥مرجان مامان آران و باران♥
9 تیر 93 14:04
چهکادوهای خوشگلیی ایشالا به خوشی عزیزمم ببوسشگل پسر خوشگللللللللللو
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی مرجان جون برای آران و باران جون
مامانيه نيكا
10 تیر 93 19:34
azizam man shomaro link mikonam. shoma ham maro link konid
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
الهی فدات بشم من همون روز اول شما رو لینک کردم خیلی ماهی
مامانيه نيكا
22 تیر 93 14:09
خصوصي عزيزم