آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

آروین عشق و زندگی مامان و بابا

همسرم چهارمین سالگرد عقدمون مبارک

1393/3/20 8:30
1,469 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر قلبت زیباست...


چه بی انتهاست قصر عشق تو و من چه خوشبختم از اینکه اینجا هستم ، در کنار تو


 تویی که برایم از همه چیز بالاتری و از همه کس عزیزتر


 میخوانمت تا دلم آرام بماند

 روزهای زندگی ام گرم میگذرد با تو


 همچو یک رود که آرام میگذرد،عشق ما نیز آرام میگذرد و تویی سرچشمه زلال این دل


 ساعت عشق مان تمام لحظه های زندگیست ،ثانیه هایی که پر از عطر و بوی عاشقیست


 ای جان من ،مهربانی و محبتهایت،وفاداری و عشق این روزهایت،امیدی است برای خوشبختی فردایت


 میدانم همیشه همینگونه که هستی خواهی ماند،مثل یک گل به پاکی چشمهایت،به وسعت دنیای بی


همتایت

همسر خوبم با وجود پر مهرت و نگاه گرمت دنیایی از پاکی و صفا برایم به ارمغان آوردی

خوب من برای توصیف مهربانی‌هایت واژه‌ها یاری نمی‌دهند

چرا که تو خود قاموس مهربانی هستی  و من خوشحالم که سالی دیگر بر عمر زندگی

مشترکمان افزوده شد .

                                                        totalgifs.com dolls gif gif 59.gif

 

باور کن ماههاست زیباترین جملات را برای امروز کنارمی گذارم، امشب اما همه جملات فرار کرده اند، همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم

 سالگرد عقدمون در کنار آروین عزیزمون مبارک.

آروین در چهارمین سالگرد عقد مامان و بابا                 1 سال و 4 ماه و 8 روز        سن داره

 

پسندها (6)

نظرات (9)

مامانی :)
20 خرداد 93 10:37
ممنون که سر زدی به وبم ... مرسی
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
خواهش میکنم گلم ممنون از لطف شما این بوسها هم تقدیم هانا جوووووووووووووون
آرشیدا
20 خرداد 93 12:05
سلام .سالگرد عقدتون مبارک خانمی...ایشاله همیشه خوش و خندون در کنار هم زندگی گنید....عزیزم ماشاله نی نی تونم خیلی عزیزم...بوووووووووس خاله
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی عزیزم به پای نی نی شما که نمیرسه
الهام مامان سلنا
21 خرداد 93 0:17
سالگردتون مبارک انشاالله همیشه در کنار هم شاد و خوشبخت باشین
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی الهام جون
مامان شازده کوچولو
22 خرداد 93 10:59
سلام منم خوشحالم از اینکه همشهری گلی مثل شما دارم از آروین کوچولو عکس جدید نمیذارید؟ خدا بهتون ببخشه خیلی ماهه برا عزیز خاله
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
سلام مرسی عزیزم چرا دارم ولی الان 3 روزه میام عکس بذارم ولی نمیشه سر فرصت حتماً میذارم عزیزم ببوس روی ماه شاهزاده کدچولو رو
ماماني نيكا
26 خرداد 93 1:40
Salam azizam salgarde ezdevajeton ba koli takhir mobarak omid varam hamishe dar kenar ham shado khoshbakht bashid... Golam az in ke behemon sar zadi mamnoonam, azizam ma alman zendegi mikonim... Az tarafe ma pesare khoshgeleto bebos
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی از تبریک زیبات عزیزم ممنون که جواب دادید باز هم به ما سر بزنید خوشحال میشیم نیکا مثل ماه رو خیلی ببوس
مامان مانلی
26 خرداد 93 21:20
سالگردتون مبارک انشالله سالهای سال کنار هم باشین با خوشی و شادی
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی عزیزم همچنین شما
رزیتا مادر آرمیتا
27 خرداد 93 0:22
سلام مهناز جونم مرسی که این مدت جویای حالم بودی . منو ببخش
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
سلام عزیزم کجایی دلم براتون یک ذزه شده هزار تا فکر و خیال کردم از دوریتون ماتیار جونم چطوره به سلامتی دنیا اومد هخیلی دوستون دارم منو از حال خودتون بی خبر نذار
رزیتا مادر آرمیتا
27 خرداد 93 0:24
مبـــــــــــــــارک مبـــــــــــــارک ایشالا که سالیان سال کنار هم با آروین کوچولوی ناز خوش و خرم و سلامت باشید .
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی عزیزم هچنین شما
مامان آیسو وآیسا
8 تیر 93 12:12
مباررررررررررررررررررررکه انشالله 120 سال کنار هم زندگی کنید وخوشبخت باشید
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
ممنون عزیزم