آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

آروین عشق و زندگی مامان و بابا

شرکت مامان

1392/6/21 12:57
295 بازدید
اشتراک گذاری

امروز آروین را به محل کارم آوردم البته کار درستی نیست ولی به اصرار همکاران مجبور شدم آخه خیلی وقت بود عزیزم را ندیده بودن به قول خودشان دلتنگش شده بودنچشمک

از دیدن خاله مریم که خیلی ذوق کرده بود همش میخواست بره بغلش حتی بغل من هم نیومد خدا را شکر زیاد سرم شلوغ نبود و تونستم به نفسم رسیدگی کنم ساعت ٣٠/١١ هم خوابش برد الان که دارم این مطالب را مینویسم هنوز شرکتم و آروین کوچولو ما هم هنوز در خواب نازه خواب

دیگه باید برم خونه ناهار قرمه سبزی داریم بدون پلو که باید درست کنم بای بای

 

 

این عکس نفسمه  روی صندلی مامان

چقدر ریاست بهت میاد عزیزم چشمک

 

 

 

 

چه خواب نازی کرده پسرم خواب

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان پريسا خانوم
3 مهر 92 11:17
سلام بيا تو ني ني گپ. دوستيمو قبول كن كه هميشه اينجوري با هم حرف بزنيم
مامان مانلی
3 مهر 92 17:19
ای جونم چه ناز خوابیده
نی نی دانلود(مامان علیرضا)
4 مهر 92 16:32
سلام عزیزم ممنون که وبلاگ منو لینک کردی عزیزم من هم شما رو لینک می کنم
مامان امیر مهدی (سوده)
7 مهر 92 17:18
عزیزم لینکتون کردم


نی نی دانلود(مامان علیرضا)
8 مهر 92 10:19
سلام زحمت کشیدی اومدی تولد علیرضا ورتبریک گفتی عزیزم خیلی لطف کردی آروین رو ببوس
مامان آروین(مریم)
22 مهر 92 12:24
واقعا که ریاست برازنده مامان و پسر خوشگلشونه .
راستی مهنازجون وقتی سرکار هستی آروین جونرو کجا میزاریش؟اگه دوست داشته باشی بهم میگی کجا کار میکنی ؟
مرسی گلم

سلام عزیزم مرسی از تعریفت ولی فقط ژست ریاست هستش من توی یک شرکت خصوصی حسابدارم ولی حقوقش اصلاً خوب نیست به خاطر آروینم میخوام استعفا بدم چون پسرم آواره شده یک روز خونه مامان و یک روز خونه عمه

مامان بردیا
9 آبان 92 0:17
خوشجلللللللللللللللللللللللل