آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

آروین عشق و زندگی مامان و بابا

تولدت مبارک

1393/11/12 1:12
1,278 بازدید
اشتراک گذاری

گل غنچه کرد و غنچه شکفت و خداوند در بهترين روز تاريخ زيباترين هديه اش را به ما داد.

باشي نباشي پيشه من تو بهترين همنفسـي

هرجاي دنيـا که ميــــري به ارزوهـــات بـرسي

روزه تـــولـــده توئه ميـــــلاده هرچي خاطــــره

روزي که غيـره ممکنه هيچ جـــوري از يادم بره


بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com
 

تولدت مبارک قشنگترینم

همیشه دلم میخواست روز تولدت یک روز خاص باشه یک روز که با بقیه روزها فرق کنه یک روز که اوج شادی و خوشی و سلامتی باشه برات و خدا رو شکر میکنم که تا حالا تونستم 2 سال رو روز تولدت در کنارت باشم   درسته که مهمونی نگرفتیم به دلایلی ولی از صبح تا شب پیشت بودم باهم کلی بازی کردیم کلی خندیدیم کلی خرید کردم برات با اینکه خیلی خسته شده بودم ولی تمام روز بغلم بودی حتی موقع آشپزی دلم نمیخواست یک ثانیه تنهات بذارم دلم میخواست تمام کمبودها رو برات جبران کنم تمام اون روزهایی که پیشت نبودم و در حقت کوتاهی کردم میدونم با یک روز جبران نمیشه ولی همین فقط از دستم بر میومد عزیزم امیدوارم همیشه شاد باشی اینقدر روز تولدت با هم فوتبال بازی کردیم که الان از درد پا و خستگی دارم میمیرم نمیدونم شما بچه ها اینهمه انرژی از کجا میارید هر وقت خسته میشدم روی مبل میفتادم و میگفتم من دیگه خسته شدم بدو بدو میومدی کنارم دستم رو میگرفتی میگفتی خسته نشو پاشو مهناز دیگه قربون اون مهناز گفتنت قربون اون دیگه گفتنت بغلمحبت

قصد مهمونی گرفتن نداشتیم بخاطر یک سری مسائل اول از همه کوچک بودن خونه چون خانواده بابایی 45 نفری هستند و خانوداه من 10 نفر نمیشد همه رو با هم دعوت کرد سال گذشته فقط خانواده بابایی دعوت بودن که شام درست کردن واسه اون همه آدم واقعا سختمه با غذای بیرون هم اونها موافق نیستند یعنی اهل فست فود نیستند بخاطر همین تصمیم گرفتیم واسه تولد مهمونی نداشته باشیم ولی مامان جون ودایی مرتضی و خاله مریم گفتند ما کادو خریدیم میخوایم بیایم خونتون تو هم خیلی خوشحال شدی از دیدنشون منم هم واسه شام فقط لازانیا و چند مدل ژله درست کردم خیلی خسته بودم چون صبح با شما رفته بودیم خرید شما هم همش بغلم بودی خیلی اشتباه کردم کالسکه برنداشتم آخه فکر میکردم راه میری که اینطور نشد خلاصه شرمنده ام از اینکه تولد امسالت سوت و کور بود ولی قول میدم سال آینده تو خونه جدیدمون اگر خدا بخواد و آماده بشه برات یک تولد حسابی میگیریم عزیزم

این عکسها رو دوست بسیار خوبم مریم مامان آیدین جون از وبلاگت گرفتند و برام فرستاده ممنونم مریم جان دستت درد نکنه از اینکه به یادمون بودی

این هم از عکست در متولدین امروز نی نی وبلاگ

روز شنبه 31/01/2015 که مصادف بود با روز تولدت از نظر سال میلادی با هم سه تایی رفتیم آتلیه و ازت عکس گرفتیم که هر وقت آماده شد میام برات میذارم عزیزم میخواستیم یک عکس سه نفره هم بگیریم ولی عکسهای شما 2 ساعت طول کشید که من و بابایی از پا افتادیم و توانی برامون نموند و ظاهرمون بهم ریخت و عکس 3 نفره مون موکول شد به یک روز دیگه نزدیک عید نوروز

 

 

الهی مامان فدای فوت کردنت عزیزم بغل

 

عاشق ناخنک زدن به کیک هستی  بغل

اینجا دایی هم شریکت شده بود خندونک

این کادوی دایی مرتضی است که عاشق نقاشی کردنی  (ماژیک با تمام لوازم جانبی )

کادوی مامان جون ( یک دست لباس )

کادوی خاله مریم ( یک دست لباس و کفش )

دست همه درد نکنه مبارکت باشه عزیزم

من و بابایی هم یک میلیون واریز کردیم به حسابت عزیزم محبت

این هم دسر که خودم درست کردم خجالت

 

و لازانیا که خیلی خوشمزه شده بود زبان

 

 

خدایا خودت حافظ عزیزانم باش آرام

 

پسندها (8)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (19)

مریم مامان آیدین
18 بهمن 93 12:44
تولدت دوباره مبارک اروین قشنگم قربون اون کیک خوردنت برم که انقدر ماهی شرمنده ام کردی مهناز جونم...کاری نکرده بودم که گلم چقدر خوب کاری کردین به جای شلوغ بازی روز تولدش رو باهش بازی کردی...این بهترین کادو و جشن تولده برای اروین کل فامیل من و همسرم و خودمون با آیدین میشیم 13 نفر ماشالا چه خانواده شلوغی دارین شما....خوش به خال آروین میشه با یه عالمه دوست ولی باز جشن تولدش من خیییلی خسته شدم....اما زودتر جشن براش گرفتم که روز تولش رو با هم باشیم...پارک و بازی و رستوران مورد علاقه خودش....تو این سنشون این بهترین کادو و جشنه براشون
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
ممنونم مریم جون شما منو شرمنده کردی دوست خوبم واقعا ازت ممنونم عزیزم خدا نکنه عزیزم آره منم خیلی کیک خوردنشو دوست دارم آره حالا که دارم فکر میکنم میبینم اون روز خیلی بهمون خوش گذشت هم به من هم به آروین فقط بابایی تا دیروقت سر کار بود آره خانواده همسری 9 تا هستند که عزیز من آخریه و ما هم 6 تاییم که من چهارمی هستم با کلی نوه که نفس من آخرین نوه است تو خانواده همسری ولی من دوست داشتم مثل شما کم جمعیت بودیم تا بیشتر از حال هم با خبر میشدیم اینطوری اصلا نمیشه زیاد رفت و آمد کرد با این هزینه های گزاف اصلا نمیشه یک مهمونی درست و حسابی داد خیلی خوب کاری کردی که تو روز تولدش بهترین ها رو براش رقم ردی مریم جون ببوس آیدینم رو
مریم مامان آیدین
18 بهمن 93 12:46
دسرهات خیلی خوشگل شده بودن دوستم و اون لازانیا هم معلومه عالی بوده دست گل مامان مهربون درد نکنه الهی قربونش...بهت مبگه مهناز؟ آیدین هم گاهی از زبون محمد بهم میگه مریم....قربون شیرین زبونی گل پسریمون الهی همیشه شاد باشه و بخنده و به بهترین ها برسه...خیلی ببوسش مهناز جونم
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
ممنونم عزیزم جای شما خالی خیلی خوشمزه شده بود خودمم فکرشو نمیکردم اینقدر خوب بشه تا حالا زیاد درست نکرده بودم فدات شم عزیزم شما که بهتر از منی گلم آره اینقدر با مزه و قشنگ میگه مهناز که میخوام بخورمش البته گاهی اوقات که میخواد خودشو برام لوس کنه میگه همیشه نمیگه قربونت برم مریم جون خیلی لطف داری به ما شما هم آیدین جون رو خیلی ببوس عزیزم
مامان راحله
18 بهمن 93 15:17
تولدت مبارکککککککککککک عزیزمممممممممممم ان شالله که صد ساله بشی .. داماد بشی ایشالله
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی عزیزم ممنونم از دعای خوبت دوست گلم
مامان مینای آرتین
19 بهمن 93 0:17
تولد تولد تولدت مبارک آروین جان... آرزو میکنم سالهایطولانی عمرت تندرست، شاد و سعادتمند باشی عزیزم
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
ممنونم مینا جان خیلی لطف کردی
الهه مامان مبین
19 بهمن 93 18:33
_¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _________¶¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶¶¶¶ ____________¶¶ _____________¶ ____________¶ ___________¶ __________¶ ________¶__¶¶¶_________¶¶¶ ________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶ ______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶ _____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶ _____¶___¶_________________¶ ______¶___¶_______________¶ ______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶ _____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶ _____¶___¶_¶____¶___¶___¶ ______¶______¶___¶¶¶___¶ _______¶______¶¶_____¶¶ ________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶ _________¶______________¶ ___________¶¶¶¶___________¶ _____________¶________¶____¶ _______¶¶¶___¶_________¶____¶ ______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶ ______¶______¶_______¶____¶_¶ ______¶______¶______¶_____¶¶ ______¶_______¶_____¶_____¶ ______¶_______¶¶¶¶¶¶_____
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان بنیتا
21 بهمن 93 0:30
تولدت مبارک آروین عزیز ...امیدوارم 120 سال با خوشی و سلامتی در کنار بابا و مامان مهربونت زندگی کنی گلم دست مامان هنرمندت هم درد نکنه بسیار زیبا بودن
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی عزیزم خیلی دعای قشنگی بود امیدوارم همه بچه ها زیر سایه پدر و مادرشون بزرگ بشن عزیزم فدات شم عزیزم جای شما خالی ممنونم خانمی از اینکه بهمون سر زدین
بابا و مامان آروین کوچولو
23 بهمن 93 9:23
عزیزززززززززززززززززززززم تولدت هزاااااااااااااااااااران بار مبارک ایشاله در کنار بابا و مامان گل و مهربونت به همه آرزوهای قشنگت برسی کادو های خوشگلت مبارکت بااااشه
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
سلام نسیم جون خوبی قربونت برم عزیزم ممنونم بخاطر دعای بسیار قشنگ و زیبایت عزیزم آروین نازنینم رو خیلی ببوس خیلی دوستتون دارم
بابا و مامان آروین کوچولو
23 بهمن 93 12:35
مهناز جون یادم رفت خصوصی رو تیک بزنم
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
فربونت برم عزیزم متوجه شدم من تایید نمیکنم ممنونم خیلی لطف کردی منم تو خصوصی برات میذارم عزیزم شما هم خیلی ببوس آروین گلم رو
فرناز
24 بهمن 93 0:13
مهناز جان ایشالا جشن تولد صد سالگیشو باهم بگیرین خدا حفظش کنه براتون با اجازه لینکتون کردم
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی فرناز جون خیلی لطف کردی که اومدی بهمون سر زدی من قبلا شما رو لینک کردم عزیزم
اقازاده
26 بهمن 93 14:44
فدای ناخنک زدنت برم انشالله 120 ساله شی چه دسر های قشنگی .معلومه که خیلی خوشمزه شده .
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
خدا نکنه عزیزم مرسی عزیزم ممنونم که بهمون سر میزنی خانمی جای شما خالی میبوسمتون
مامان راحله
27 بهمن 93 11:09
__000000___00000 _00000000?0000000 _0000000000000000 __00000000000000 ____00000000000 _______00000 _________0 ________*__000000___00000 _______*__00000000?0000000 ______*___0000000000000000 ______*____00000000000000 _______*_____00000000000 ________*_______00000 _________?________0 _000000___00000___* 00000000?0000000___* 0000000000000000____* _00000000000000_____* ___00000000000_____* ______00000_______* ________0________* ________*__000000___00000 _______*__00000000?0000000 ______*___0000000000000000 ______*____00000000000000 ______*______00000000000 _______*________00000 ________*_________0 _________*________* _________*_______* __________*______* ___________*____* ____________*___* _____________*__*
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
ممنونم عزیزم از اینکه همیشه هستی
مامانيه نيكا
27 بهمن 93 14:46
تولدت مبارك اروين جونم اميدوارم ١٢٠ ساله بشي و هميشه خوشبخت و شاد باشي... به به دسر ها خيلي خوشگل بودن ومعلومه لازانيا خيلي خوشمزه بوده ... از طرف من گل پسري رو كلي ببوس
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی مهشید جون از این دعای بسیار قشنگت ممنونم عزیزم جای شما خیلی خالی بود فدات بشم عزیزم شما هم دختر گلت رو خیلی ببوس
مامانيه نيكا
27 بهمن 93 14:50
خصوصي عزيزم
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
ممنونم عزیزم ان شاء الله به سلامتی و خوشی
مامان راحله
30 بهمن 93 15:09
_____$$$$__________$$$$$ ___$$$$$$$$______$$$$$$$$$ __$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$$$$$______$ $$$$$$$$$$$$$$$$________$$$$________$ _$$$$$$$$$$$$$$__________$$__________$ _$$$$$$$$$$$$$___________$___________$ _$$$$$$$$$$$$$_______________________$ __$$$$$$$$$$$$_______________________$ ___$$$$$$$$$$$_______________________$ ____$$$$$$$$$$_______________________$ _____$$$$$$$$$_______________________$ ______$$$$__$$$__$$$$$_______________$ _______$______$_$_____$_____________$ ______$_______$$______$_____________$ ______$________________$___________$ ______$________________$__________$ _______$_______________$_________$ _______$______________$_________$ ________$_____________$________$ _________$___________$$______$ __________$_________$__$____$ ___________$_______$_____$$ ____________$$___$$ ______________$$$ _______________$
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
ممنونم راحله جان
طناز (مامان آروين)
11 اسفند 93 8:42
تولدت مبارك قند عسل. صد ساله بشي ايشالا. بووووووووووووووووس
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
فدات بشم طناز جون ممنونم عزیزم خیلی لطف کردی
مامانی ماهان جون
16 اسفند 93 10:39
سلام سلااااااااااااااااااااام دوستان گلم
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
به ب سلااااااااام ببین کی اومده آیسان جونم خوبی خانمی سلامتی کجایی بابا خیلی دلم برات تنگ شده بود
مامانی ماهان جون
16 اسفند 93 10:42
آخــــــــــــــی عزیزم تولدش بوده....هزاران بار مبارکت باشه آقا کوچولوی نااااااز،ایشالله صدو بیست سال دیگه به همین شادی
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی عزیزم قربون محبتت
مامانی ماهان جون
16 اسفند 93 10:42
وای چه خوشمزه هااااااااااااااایییییییییییییییییییی،دست بانیش درد نکنه جای منم که خالـــــــــــــــی
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
جای شما واقعا خالی بود عزیزم
مامانی ماهان جون
16 اسفند 93 10:43
کادوهاتم مبارک عزیزم
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
ممنونم نا قابله