آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 19 روز سن داره

آروین عشق و زندگی مامان و بابا

آخرین پست 93

1393/12/24 14:56
907 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم ، سلام آروینم

سلام گلم ، سلام زندگی

سلام به بوی بهار

سلام به سبزه و ماهی تو تنگ

سلام به همه دوستان گلم  

 

دیگه داره بهار یواش یواش پیداش میشه و من چقدر خوشحالم که خونه ما با وجود تو همیشه بهاریه عزیزم

خیلی خوب تو دل همه خودتو جا میکنی اینقدر خوش زبون و قشنگ حرف میزنی که همه عاشقت هستن و میگن مثل عروسکها حرف میزنی الهی مامان دورت بگرده

عاشق برنامه brainy baby هستی و تا ساعت 1 نیمه شب بیداری و این برنامه رو نگاه میکنی همین جا از دوست بسیار خوبم  نسیم جان مامان آروین گلم  که زحمت کشیدن و این برنامه آموزش زبان انگلیسی رو برام فرستادن تشکر میکنم  محبت

عاشق ترانه و شعر و داستان هستی و هر شب برنامه قصه گویی و شعر خوانی برات جذابه و من و بابایی دیگه داریم کم میاریم آخه هرچی بلد بودیم تا حالا برات شعر خوندیم دیگه باید بریم سراغ اینترنت و از اونجا کمک بگیریم

شعر گنجشک اشی مشی و آقا خرگوشه رو خودت به تنهایی میخونی صدات رو هم ضبط کردم و همیشه گوش میدم نمیدونی چه لذتی داره آخه صدای تو بهترین ترانه زندگیم شده عزیزم بغل

این هفته کرمان خیلی قشنگ شده بود و همه جا پر از برف بود خیلی دلم میخواست میرفتیم آدم برفی درست میکردیم ولی نمیدونم چرا یکدفعه تب کردی و 2 روز کامل ادامه داشت و خوردیم به تعطیلی آخر هفته و دکترت هم که نبود دیگه داشتم کلافه میشدم تا اینکه بچه های عمه مریم از سرچشمه اومدن خونمون و تو یکدفعه حالت خوب شد و باهاشون بازی میکردی خدا رو شکر تبت پایین اومد و غذا خوردنت هم خوب شد ولی حسرت اون آدم برفیه رو به دلم گذاشتی آرام

25 ماهگیت هم مبارک باشه عزیزم 

من همچنان دارم میرم سرکار و از مرخصی خبری نیست انگار خونه تکونی هم نمیتونم انجام بدم خیلی ناراحتم دلم میخواست امسال با هم میرفتیم خرید و گردش و پاساژ گردی آخه صبحها خیلی هوا خوبه ولی عصرها سرده و نمیشه بریم بیرون غمگین

برات مثل پارسال تقویم طراحی کردم و میخوام برم چاپ کنم خیلی قشنگ شده خیلی دوستش دارم امیدوارم تو هم دوست داشته باشی عزیزم

خدای عزیزم،
امسال هم گذشت ... با یه دنیــا خاطرات تلخ و شیرین، که تو همش فقط تـــو در کنارم بودی ...
این هم آخرین نوشته سال 93، برداشتی از دعای افتتاح ...

..... خدای من .....
براستى گذشت تو از گناه،
و پرده پوشیت بر کار زشتم،
و بردباریت در برابر جرم بسیارم،
که گاهی به خـطا و گاهی از روى تعمـد کردم،

مرا به طمـع انداخت تا از تو درخواست کنم
چیزهایى را که مستحق آن نیستم ..

........
و سبب شد که تو را از روى اطمینـان بخوانم،
و با تو انس بگیرم بدون هر ترس و واهمه ای،
و حاجتم را از تو بخواهم،
در حالیکه در طلبش هم با ناز و عشوه به درگاهت می آیم !

پس خدای مهـربان من،
بر این بنده نـادانت رحـم کن و احسان زیادت را بر او ببخش،
که براستى تو بـخـشـنـده و بــزرگــوارى ...

 

امیدوارم سال نو برای همه دوستان نی نی وبلاگم سالی سرشار از سلامتی و عشق باشه و از همه میخوام ما رو از دعای خیرشون فراموش نکنن

خیلی دوستتون دارم دوستان خوبم همه تون رو به خدا میسپارم

 

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (11)

مامان راحله
24 اسفند 93 16:51
سلام عزیزم .. سال خوبی رو براتون آرزو میکنم . ان شالله در پناه حق همیشه سلامت باشید .
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
سلام گلم همچنین برای شما وخانوداه خوبتون
مامان راحله
24 اسفند 93 16:52
چه جالب .. تقویم سال اول بهار هم این شکلی بود
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
چه هم سلیقه ایم پس ممنونم که گفتی عزیزم
مامان راحله
24 اسفند 93 17:55
سال نو شما هم پیشاپیش مبارک
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
سال نو شما هم مبارک باشه عزیزم امیدوارم سالی پر از خوشی و سلامتی و عشق داشته باشید
مامان الهام
25 اسفند 93 15:43
سوختن غمهایتان را در آخرین 4شنبه سال آرزو دارم پیشاپیش چهارشنبه سوری مبارک
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی عزیزم
بابا و مامان آروین کوچولو
28 اسفند 93 10:52
پروردگارا در این روزهای پایانی سال به خواب عزیزانم ارامش به بیداریشان اسایش،به زندگیشان عافیت،به عشقشان ثبات،به مهرشان وفا به عمرشان عزت،به رزقشان برکت،و به وجودشان صحت عطا بفرما آمین پیشاپیش سال نوتون مباااااااااااااااااارک
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
سلام عزیزم همچنین برای شما
مریم مامان آیدین
28 اسفند 93 17:53
سلام مهناز گلم...خوبین دوستم...اروین گلم خوبه خیلی ناراحت شدم از تب ناگهانی پسریمون...ولی خداروشکر که زود هم خوب شده...از این برف ها بسیار خواهد دید...تنش سلامت تقویمش هم خیییییییییلی خوشگل شده...مبارکه عزیـــــــــــــــرم خیلی ببوس گل پسریمونو
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
سلام مریم جون شما خوبید سال نو شما مبارک باشه عزیزم امیدوارم سالی پر از خیر و برکت و شادی باشه برای همه مون ببوس آیدین جونم رو آره خدا رو شکر به خیر گذشت عزیزم قربونت برم عزیزم ممنونم از نظرت
مریم مامان آیدین
28 اسفند 93 18:21
گر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگی است اما خدا را شکر که نوروز هر سال این فکر را به یادمان می آورد پس نوروزتان مبارک که سالتان را سرشار از عشق کند . . . پیام نوروز این است دوست داشته باشید و زندگی کنید ، زمان همیشه از آن شما نیست
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
متن خیلی قشنگی بود عزیزم ممنونم ازت خیلی لطف داری به ما مریم جون میبوسمت خیلی زیاد
بابا و مامان آروین کوچولو
1 فروردین 94 21:33
اولین روز فروردین بخیر ... از صمیم قلبم خواهان آنم که ضربان قلبتان به لبخند های مکرر تکرار شود و هر آنچه به دل آرزویش را دارید بی بهانه ای از آن شما باشد دعایتان می کنم به خیر نگاهتان می کنم به پاکی یادتان می کنم به خوبی هرجا هستید بهترین ها را برایتان آرزو دارم لحظه هایتان بهاری لباتون خندون دلتون شاد روز و شب هاتون پر از شادی و آرامش و خوبی و سلامتی سال نو مبارک
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
سلام عزیزم خیلی متن زیبایی بود امیدوارم شما هم سالی پر از خوشی و سلامتی در کنار خانوداه خوب و آروین جونم داشته باشید میبوسمتون خیلی زیاد
آروین کوچولو
17 فروردین 94 17:25
سلام خوبین سال نو مبارک ما دوباره برگشتیم پیش ما هم بیایید دوستون داریم
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
سلام عزیزم سال نو شما هم مبارک حتما میایم خانمی اروین جونم رو خیلی ببوس
مامان الهام
20 فروردین 94 16:47
مادر، مادر... نمی دانم معنای این واژه را در کجا جستجو کنم؟ در زلال اشک؟ بخشندگی خورشید؟ سرسبزی بهار؟ دلنشینی نگاه لیلی؟ روزت مبارک
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
ممنونم عزیزم خیلی زیبا بود روز زن بر شما هم مبارک
مامان راحله
30 فروردین 94 21:00