آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

آروین عشق و زندگی مامان و بابا

آتلیه 2 سالگی

1393/12/11 11:28
840 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازنینم عشقم نفسم مونسم

این پست رو میخوام فقط عکس ازت بذارممحبت

اول عکسای آتلیه 2 سالگیت رو میذارم بعد همونا رو با افکت برات میذارم خیلی دوست دارم میبوسمت عزیزم بوس

 

این نور فلش دوربینه خجالت

 

 

 

 

 

 

 این عکست هم بزرگ زدیم روی شاسی ولی چون براقه انعکاس نور میده و  اصلا خوب نمیشه قول میدم فایلش رو از آتلیه بگیرم و بیام برات بذارم عزیزم بغل

 

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مامان راحله
11 اسفند 93 13:17
ماشالله چه خوشگل شدی عزیزمممممممم
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی عزیزم چشماتون قشنگ میبینه
مریم مامان آیدین
11 اسفند 93 16:32
سلام مهناز جووووونم ای قربوووووووووووونش...چقدر عکس هاش خوب افتاده...چقدر هم همکاری کرده گل پسریمووووووووون عکس اولی که رو چمدونه و عکس اخری که بزرگ کردین رو خییییییییییییییییلی دوست داشتم حتما یا فیل هاشو بگیر یا ببر برات اسکن کن...محل کارت نمیشه اسکن کنی؟؟؟خیییلی نازه ماشالا ببوس آقا پسر دو ساله مهربون و خوش خنده مارو
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
سلام مریم جون خودم مرسی عزیزم آره خیلی همکاری کرد 2 ساعت تمام تو آتلیه بودیم فقط 20 دقیقه آخرش خیلی خسته شد میخواست بیاد بغلم حتی عکاسه هم گفت چه پسر ماهی دارید چقدر حرف گوش کنه کوش شیطون کر البته چه حسن سلیقه ای مریم جون دقیقا خودمم همین نظر رو دارم همه از اون کلاهیه بیشتر خوششون اومده هنر دست خودمه البته میگن کاش اون رو زده بودیم روی شاسی ولی من گفتم شاید کلاهش قشنگ نباشه نزدم الان پشیمونم حتما میرم از عکاسی فایلشو میگیرم خیلی گرون میده هر عکس 15 تومان فقط فایلشو ما هم حدود 100 تا عکس گرفتیم به نظر من همه شون قشنگن دلم نمیاد نگیرمشون کلی خاطره ان ولی زوره خدایی 1500 بدیم واسه فایل اسکنر شرکت سیاه سفیده قربونت برم عزیزم شما خیلی لطف دارید به ما
مجله توت فرنگی
11 اسفند 93 18:00
سلام عزیز د لم . خوبی مهناز جان. ماشالله چقدر بزرگ شده . خدا خفظش کنه . تولدش هم مبارک باشه عزیز دلم . خیلی وقت بود بهتون سر نزدم . خیلی خوشحال شدم اومدم وبت گلم . ماشالله عکساش هم خیلی قشنگه . انشالله کنار هم خوشحال و خوشبخت وشاد زندگی کنید عزیز دلم . گل پسر ماهتو ببوس از طرف من . خوشحال میشم بهم سر بزنی
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
سلام عزیزم چقدر خوشحالم دوباره بهمون سر میزنی منم خیلی دلم براتون تنگ شده بود خیلی لطف داری به ما عزیزم ممنونم از نگاه پر مهر ت قربونت عزیزم چشماتون قشنگ میبینه ممنون از دعای قشنگتون همچنین شما عزیزم اومدم وبتون عکس جدید از پسری برامون بذار تا ببنیم روی ماهشو ببوس علیرضای خوشگلم رو
مامان راحله
12 اسفند 93 20:26
_________________@@@@@___ _________________@@@@@___ _________________@@@@@___ _________________@@@@@___ _________________@@@@@___ __@@@@@@@@@@@@@@@_ __@@@@@@@@@@@@@@@_ ______@@@@@@@@@_______ __@@@@@_______@@@@@___ _@@@@@_________@@@@@__ _@@@@@_________@@@@@__ _@@@@@_________@@@@@__ __@@@@@_______@@@@@___ ______@@@@@@@@@_______ __@@@@___________@@@@_ ___@@@@_________@@@@__ ____@@@@_______@@@@___ _____@@@@_____@@@@____ ______@@@@___@@@@_____ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ____________@@@@______ ____________@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ____________@@@@______ _________ ___@@@@______ ______@@@@@@@@@______ ______@@@@@@@@@______
مامانی ماهان جون
16 اسفند 93 10:43
به به به چه عکسهااااااییییییییییییییییییی
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
فدات بشم چشمات قشنگ میبینه
مامانی ماهان جون
16 اسفند 93 10:44
چه بزرگ شدی هزار ماشالله،بزنم به تیر و تخته
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
آره دیگه ما داریم پیر میشیم چی فکر کردی من که اصلا دوست ندارم ببوس ماهان جونم رو
مامان راحله
20 اسفند 93 14:24
_________♥♥♥♥♥♥♥♥__________♥♥♥♥♥♥ _______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥_♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _____♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _______♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ____________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ______________♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ _________________♥♥♥♥♥♥♥♥♥ __________________♥♥♥♥♥♥ ___________________♥♥♥♥ ___________________♥♥ __________________♥♥ _________________♥ _______________♥ ____________♥♥ __________♥♥♥ _________♥♥♥♥ _______♥♥♥♥♥♥♥ _______♥♥♥♥♥♥♥♥ ________♥♥♥♥♥♥♥♥ __________♥♥♥♥♥♥♥♥ ____________♥♥♥♥♥♥♥ _____________♥♥♥♥♥♥ _____________♥♥♥♥♥ ____________♥♥♥♥ _________♥♥♥♥