آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 26 روز سن داره

آروین عشق و زندگی مامان و بابا

محرم و 21 ماهگی آروین

1393/8/13 14:21
672 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر نازنینم آروینم

این پست مربوط میشه به 21 ماهگی شما که مصادف شد با تاسوعا و عاشورای امام حسین (ع)

فقط برات عکسات رو میذارم

فریبرز و ماندانا بچه های عمه مریم که همیشه پنجشنبه و جمعه ها از سرچشمه میان پیش تو از بس که دوستت دارن تو هم خیلی دوستشون داری

 

اینجا همش میخوای  اون پسر بچه ای که کنار نماد گهواره علی اصغر  وایستاده نگاه کنی ماندانا نمیذاره

 

 

 

 

 

این هم آخرین عکسهای پسرم با موهای بلند و خوشگلشه که چون میدونستم حسرتش رو میخورم ازت عکس گرفتم و شب خونه عمو حمید بابایی ماشینشون کرد 17/8/93 غمگین

 

 

 

الهی مامان قربون اون خنده هات با مرواریدای خوشگلت بشه عزیزم بغل

 

 

آروین و خونه شلوغ و بهم ریز ( همیشه همینطوریه خونه ما )

نمایی نزدیک از آروین کچل و خنده رو و خوشگل خودم محبت

الهی فدای مظلومیتت بشم مننننننننننننننن بغل

 

برام هیچ حسی شبیه تو نیست کنار تو درگیر آرامشم

همین از تمام جهان کافیه همین که کنارت نفس میکشم

برام هیچ حسی شبیه تو نیست تو پایان هر جست و جوی منی

تماشای تو عین آرامشه تو زیباترین آرزوی منی

از این عادت با تو بودن هنوز ببین لحظه لحظم کنارت خوشه

همین عادت با تو بودن یه روز اگه بی تو باشم منو میکشه

منو از این عذاب رها نمی کنی کنارمی به من نگا نمی کنی

تمام قلب تو به من نمیرسه همین که فکرمی برای من بسه

 

خدایا بخاطر همه چیز ازت ممنونم

خیلی دوستت دارم

 

پسندها (4)

نظرات (11)

♥بابایی و مامانی♥
20 آذر 93 17:50
سلام مهناز جون ماشاا... اروين نازم اقايي شده براي خودش،خدا حفظش كنه عكس هاش هم خيلي قشنك شده موي كوتاه هم بهش مياد انشاا.. ارايشكاه دوماديش
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
سلام به روی ماهتون لیلا جون مرسی گلم شما لطف داری ان شاءالله عروسی دختر خوشگلت عزیزم
مامان بردیا شیطون
23 آذر 93 15:23
قربونت برم 21ماهگیت مبارک.... عزاداریت قبول باشه عشق خاله...... قربونش برم چه با مو ه بی مو یه دونه اس..... فداش
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
خدا نکنه عزیزم مرسی همچنین از شما خاله مهربون شما خیلی لطف داری به ما عزیزم ببوس روی ماه بردیا جونم رو
مامانی ماهان جون
26 آذر 93 10:10
سلام مهناز جونم و آروین خوشگلممممممممممممصبحتون زیباااااااااااا
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
سلام به روی ماهتون صبح شما هم بخیر و نیکی یعنی ظهرتون بخیر عزیزم
مامانی ماهان جون
26 آذر 93 10:11
چشم و دلمون روشن چه عجب شما آپ کردین؟؟؟!!
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
شرمنده ام بخدا به بزرگواری خودتون ببخشید
مامانی ماهان جون
26 آذر 93 10:12
آروین جونم 21 ماهگیت مبارک عزیزم،هر چن فک کنتم ابلان دیگه 22 ماهه شدی نازنینممممممممم..اصلا هر روزت مبارک
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی عزیزم آره الان 22 ماهه شده یک پست واسه 22 ماهگی آماده کردم همین امروز فردا میذارم
مامانی ماهان جون
26 آذر 93 10:13
عزاداریتون قبول خوشگلای کوچولو...فریبرز و ماندانام خوشگلن،خدا برا مامان باباشون حفظشون کنه
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
چشماتون خوشگل میبینه عزیزم
مامانی ماهان جون
26 آذر 93 10:13
چه عکسهای جذاب و خوشگلی،هزار هزار ماشالله چشاش چه نازه
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
واقعاً به خدا چشماش به خودم رفته ولی در اصل کپی باباشه
مامانی ماهان جون
26 آذر 93 10:14
قربون خنده هات..چه کچلی مامانی خانوم..هیچم کچل نیس بچمون...
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
خدا نکنه عزیزم چرا من به این میگم کچلی اصلا خوشم نیومد از مدل کوتاهیش
مامانی ماهان جون
26 آذر 93 10:16
دوباره رفتی چند ماه دیگه آپ کنی عایااااااااااااا؟؟؟
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
نمیدونم ولی خدا نکنه یک پست 22 ماهگی دارم با شب یلدا چی فکر کردی میام حتما به زودی
مریم مامان آیدین
2 دی 93 15:43
ای جووووووووونم چرا موهای گل پسریمونو کوتاه کردین البته که الانش هم نازه....با اون خنده های خوشگلش راستی مهناز جونم خونه ما هم همیششششه همین شکلیه من الان دیدم که تو لینک هاتم دوستم....چرا نگفتی من هم لینکت کنم عزیزم....از دوستیت هم خیلی خوشحالم خانومی
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
آخه مگر کسی حریف این باباها میشه قربونت برم عزیزم چشمات قشنگ میبینه چه فرقی میکنه عزیزم مهم خودتونید که هستید و همیشه ما رو شرمنده این احساسات قشنگتون میکنید ما بیشتر مریم خانم