آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 29 روز سن داره

آروین عشق و زندگی مامان و بابا

22 ماهگی ویک روز در شرکت مامان

1393/9/20 13:39
659 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

  سلام پسر شیرین تر از جانم

 

totalgifs.com alfabeto-atualizcirculo2 gif gif 2.gif totalgifs.com alfabeto-atualizcirculo2 gif gif 2.gif    ماهگیت مبارک

 

یک روز که مامان جون و عمه نبودن (9/9/93) که شما رو پیششون بذارم مجبور شدم با خودم ببرمت شرکت چون اون روز خیلی کار داشتم باید میرفتم  این هم از عکسای شما که همش آتش سوزوندی و آروم نمیشدی بالاخره بابایی اومد دنبالت و شما رو برد خونه عمه بتول بمیرم واسه آوارگیت عزیزم غمگین

قربون خنده هات عزیزم بغل

فدای مظلومیتت که تو کل خانواده زبون زد شده بغل

تمام کتابها و نقاشیات هم برده بودم

ولی شما عاشق فضولی کردنی دیگه

همش در کمد رو باز و بسته میکردی

 

این هم از کیک تولد 22 ماهگیت نفسم 12/9/93

فدای ذوقیدنت بغل

 

انصافا کیک خیلی خوشمزه ای بود خندونک

 

تو شروع شادی و لحظه پایان غمی
نیمه گمشده من، نه زیادی، نه کمی
تو نگاهت به تموم آرزوهام میرسم
یه فرشته از بهشتی
که تو سرنوشتمی

تو فقط لیلی باش، دل مجنون با من
گذر از این هفت خوان
سخت و آسون با من
لحظه های شادی، همه شون مال تو
غم اگه پیدا شد، تو نترس، اون با من

 


 

پسندها (2)

نظرات (4)

مامان الهام
27 آذر 93 15:35
عزیزم 22 ماهگیت مبارک انشاالله همیشه شاد باشی
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی گلم همچنین شما
مریم مامان آیدین
2 دی 93 15:37
22 ماهگیت مبارک آروین گلم ای قربونش که تو محل کار مامانش آبروداری کرده و خودش سرگرم بوده آقا پسری فدای مظلومیتش
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی مریم جون خدا نکنه عزیزم آره خیلی پسر خوبی بود اگر فقط یک لحظه آروم می نشست و اینقدر فضولی نمیکرد خدا نکنه عزیزم ببوس آیدین خوشگلم رو
مامان سوده
6 دی 93 15:08
سلام عزیزم خصوصی
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
سلام گلم الان میام
مامان بردیا شیطون
21 دی 93 17:19
به به مبارک باشه.........قربونت برم حسابی بلا شدی ها
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی خاله جون خدا نکنه عزیزم