آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

آروین عشق و زندگی مامان و بابا

محرم 92

1392/9/25 11:38
596 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم ببخش مامان رو از اینکه اینقدر دیر به دیر برات پست میگذاره آخه خیلی کار دارم به خودت هم که درست نمیرسم همش کار کار کار .....

امیدوارم این کار من برای آینده تو مفید باشه عزیزم

در این پست میخوام عکسایی که توی محرم ازت گرفتیم بذارم عزیزم

 

 

 

 

 

 

 

 آروین - فریبرز و ماندانا

 

خیلی دلم میخواست تاسوعا و عاشورا بریم هییت ببینیم ولی بخاطر کار بابایی نشد این چندتا عکس هم شب تاسوعا با عمه مریم و بچه هاش رفتیم تکیه هوا هم سرد بود من تنهایی نتونستم ببرمت عزیزم خیلی معذرت میخوام با اینکه عاشق سینه زدنی هر وقت میگیم حسین حسین شروع میکنی به سینه زدن تا میام ازت عکس بگیرم گریه میکنی دوربین و میخوای منم اعصابم خورد میشه یک داد میزنم سرت الهی بمیرم من خیلی مامان بدی بودم برات عزیزم امیدوارم منو ببخشی ولی خیلی دوست دارم آروینم .

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان بردیا(a)
25 آذر 92 12:35
چقدم خوشحاله جانمممممممممممممم
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
آره از خوشحالی نمیگذاشت عکس بگیرم
مامان آیسو وآیسا
1 دی 92 12:36
چقدر نازه عکسات گلپسرررررررررر
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
لطف داری عزیزم میبوسمت
آیسان مامان ماهان
1 دی 92 13:10
عزاداریهای محرمتون مقبول حق...شرمنده از بابت تاخیر،همش تو ماموریت و اینور و اون ور بودم عذر تقصیر دارم
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
تیکه میندازی عزیزم
آیسان مامان ماهان
1 دی 92 13:10
قربون گل پسرمون بشم با عزاداریش و فیقورش
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
خدا نکنه عزیزم