آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

آروین عشق و زندگی مامان و بابا

9 ماهگی عشقم و اولین آرایشگاه

1392/8/12 12:30
356 بازدید
اشتراک گذاری

 9 ماهگیت مبارک عزیزم  

از خدا دیگر هیچ نمیخواهم ، دیگر هیچ آرزویی ندارم ، رویایم را میخواستم که به آن رسیدم ، دنیا را میخواستم که آن را به دست آوردم ، رویایی که همان دنیای من است، و تویی که همان دنیای منی….

 

دیروز گل پسر را بردم آرایشگاه نیلا نزد دوست خوبم فاطمه جان تا موهای قشنگش را کوتاه کنه خیلی آرام و ساکت بود معصومیت نگاهش اشکم را در میاره نمیدونم چرا .....؟

 

 

 

 

 

 

 

خیلی دوست دارم آروینم 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (23)

مامان پريسا خانوم
12 آبان 92 12:57

آروين جان 9 ماهگيت مبارك اينم هديه پريسا به آروين عزيز
_████__████_███
__███____████__███
__███_███___██__██
__███__███████___███
___███_████████_████
███_██_███████__████
_███_____████__████
__██████_____█████
___███████__█████
______████ _██
______________██
_______________█
_████_________█
__█████_______█
___████________█
____█████______█
_________█______█
_____███_█_█__█
____█████__█_█
___██████___█_____█████
____████____█___███_█████
_____██____█__██____██████
______█___█_██_______████
_________███__________██
_________██____________█
_________█
________█
________█
_______█


چقدر زیباست مرسی پریسا جون

مامان آیسو وآیسا
12 آبان 92 12:59
نه ماهگیت مبارک عزیزززززززززززم


خیلی ممنون گلم میبوسمت
مامان آروین (مریم)
12 آبان 92 16:49
9 ماهگیت مبارک عزیز دلم

چقدر مظلوم و ساکت و آروم نشسته ، الهی قربونش برم .
واااای اگه آروین من بود اونجا رو رو سرش میزاشت .......

مرسی مریم جان آره خیلی آرومه پسرم واسه خودم عجیبه همه میگن پسرا خیلی شیطونن همش میترسم نکنه بزرگ بشه تلافی کنه

توت فرنگی(مامان علیرضا)
13 آبان 92 18:17
سلام ای جانم
قربونش برم مبارک باشه خاله 9 ماهگیت
وایسا خانم بزار راه بیفته
اون موقع بهت می گه
نگران نباش تلافی می کنه آروم بودنش رو
انشالله که همیشه همه بچه ها شاد باشن ریر سایه پدر و مادر
منم دلم برات تنگ شده عزیزم
روی ماهت رو می بوسم
دوستتون دارم خیلی زیاد


منم دوستون دارم فدات بشم الهی
مامان بردیا
13 آبان 92 19:54
مبارک باشه عزیزم هم اولین سلمونیتوهم نه ماهگیت

مرسی عزیزم

لیلا مامان پرنیا
13 آبان 92 22:40
9ماهگیت مبارگ گل پسر ناز
انشاا.. آرایشگاه دامادیت عزیزم
ممنونم که به ما سرزدی دوست خوبم

خواهش میکنم ممنون از لطفتون خاله جون


مامان مانلی
14 آبان 92 13:05
آروین جان 9 ماهگیت مبارک حانومی با افتخار لینک شدید
مامان پريسا خانوم
17 آبان 92 10:07
سلام خوبي برو قسمت پرسش و پاسخ قسمت پرسش هاي جديد. يكي از پرسشها با عنوان "خونه هاي كه يك خوابه هستند " ممكنه زماني كه تو نگاه مي كني رفته باشه صفحه بعد. برو جوابها رو بخون به دردت ميخوره
مامان پريسا خانوم
17 آبان 92 10:11
پسرت خوب شد ؟ من الان كه عكساشو ديدم مي بينم تو لباساي تابستوني همش تنش كردي بابا هوا سرده لباساي بيشتري تنش كن
مامان آروین (مریم)
3 آذر 92 11:46
سلام مهنازجون گل پسرت خوبه ؟ عزیزم من هیچ خصوصی دزیافت نکردم
مامان آروین (مریم)
9 آذر 92 12:53
خصوصی گلم
مامان آیسو وآیسا
9 آذر 92 12:57
دوست جوووون خصوصی
مامان پريسا خانوم
11 آذر 92 12:21
10 ماهگيت مبارك عزيزم
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی عزیزم از اینکه به یاد ما بودی
آیسان مامان ماهان
11 آذر 92 14:02
سلام و ممنون از حضور گرمتون با افتخار زیاد به جمع دوستامون میپیوندین بازم تشریف بیارین خوشحال میشیم
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
حتماً عزیزم
آیسان مامان ماهان
11 آذر 92 14:03
در اسرع وقت مییام پیشتون هزار ماشالله به گل پسر نازمون
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی چشماتون قشنگ میبینه عزیزم
مامان بردیا
12 آذر 92 11:01
سلام مهناز جون رمزو واستون گذاشتم البته چیز خاصی ننوشتم دلم گرفته بود دو سه تا خط درددل کردم
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
وای خدا نکنه دلت بگیره عزیزم الان میرم میخونم مرسی از اینکه منو دوست خودت میدونی
مامان آروین (مریم)
16 آذر 92 7:40
سلام مامانی چرا آپ نمیکنی ؟ دلمون براتون تنگه . ما با عکسای تولد آروین آپیم .
مامان آروین (مریم)
18 آذر 92 11:20
خصوصی عزیزم
مامان پريسا خانوم
18 آذر 92 18:38
°°°°°°°°°°°|/ °°°°°°°°°°°°|_/ °°°°°°°°°°°°|__/ °°°°°°°°°°°°|___/ °°°°°°°°°°°°|____/° °°°°°°°°°°°°|_____/° °°°°°°°°°°°°|______/° °°°°°°______|_________________ ~~~~/__ بیا اینم وسیله حالا دیگه_\~~~~~~ ~~~~~/ _میتونی بهم سر بزنی _\~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..... *•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* _________________##________##
مامان مهراد
22 آذر 92 13:32
پسر کوچولو مبارک باشه سر و کله رو صفا دادی آآآآ. شرکت بیمه کار می کنم گلم
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
ان شاءالله موفق باشی عزیزم گل پسر را ببوس
توت فرنگی (مامان علیرضا)
22 آذر 92 16:16
سلام خوبی عزیزم ممنون سر زدی عکساهی قشنگیه ببوس پسرت رو از طرف من
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی گلم چشمات قشنگ میبینه عزیزم
مامان آیسو وآیسا
25 آذر 92 11:34
دوستم خصوصیچرا آپ نمی کنی
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
دوستم بیا الان دیگه آپم فدات بوس
مامان آروین (مریم)
26 آذر 92 8:43
باز هم خصوصی
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
اومدم عزیزم