آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره

آروین عشق و زندگی مامان و بابا

مروارید سوم و عید غدیر خم

1392/8/5 12:30
333 بازدید
اشتراک گذاری

اس ام اس  عید غدیر, تبریک عید غدیر خم

 غنچه لبهای پیغمبر که شد وا در غدیر / بر لبش گل واژه ” من کنت مولا ” نشست . . .
عید غدیر خم مبارک

مروارید سوم❤شکلکهــای
جالـــب آرویــــن❤ نفسم بالاخره با کلی مریضی و دوا و درمان در اومد دندانی از نوع نیش باورتون میشه؟

به همین مناسبت یک کیک❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤ خریدیم و رفتیم خونه مادر جون ( مامان من ) و شب عید را با خانواده من گذروندیم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

توت فرنگی(مامان علیرضا)
6 آبان 92 13:48
سلام عزیزم


ممنون سر زدی


عزیزم دندونهای گل پسری هم مبارک باشه


بمیرم الهی حتما سر دندوناش مریض بوده


انشالله که همیشه سلامت باشه


منم تو رو خیلی دوست دارم عزیزم






مرسی عزیزم آره خیلی سخته













مامان آترین
7 آبان 92 11:58
سلام مهناز جونممنون از اینکه به وبه ما اومدی و اظهاره لطف داشتی
اروین جون خیلی نازی ایشالا همیشه شادو سلامت باشی



مرسی گلم
رزیتا مادر آرمیتا
7 آبان 92 19:52
مبارکت باشه عسل خاله .
مهناز جون ایشالا همیشه خوش باشید ...

فدات عزیزم شما هم به همچنین...


مامان آیسو وآیسا
9 آبان 92 0:06
مبارررررررررررررررررررکه

مرسی گلم

اكرم مامان رها
11 آبان 92 10:31
سلااااااااااااااااااام عزيز دلم مبارك باشه اميدوارم بقه دندونهارو راحت در بياري و هميشه شاد و سرمست باشي