آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 7 روز سن داره

آروین عشق و زندگی مامان و بابا

اولین مریضی آروین

1392/7/27 11:10
345 بازدید
اشتراک گذاری

 از روز دوشنبه متوجه شدم آروینم اصلاً حالش خوب نیستاوه تب میکرد و بی ادبی نباشه زود به زود خرابکاری میکرد و اسهال بود خیلی نگران شدمنگران بردمش دکتر ولی فایده ای نداشت اصلاً خوب نشد  دم به ثانیه خرابکاری میکرد باید میشستمش آخه بد جوری پاش سوخته بود گریه میکرد منم همش گریه میکردمگریه دکتر گفت پوشک نشه بهتره به خاطر همین فقط شلوار پاش میکردم شاید باورتون نشه ولی این چند روز به اندازه 8 ماه آروین واسش شلوار شستم دیگه کلافه شده بودم کلافهنمیدونستم چکار کنم دوباره بردمش یک دکتر جدید گفت شاید به خاطر دندوناش باشه ولی نبود اینقدر وزنش کم شده که هرکس پسرم رو میبینه متوجه میشه منم جز غصه خوردن کاری نمیتونم انجام بدم افسوس 4 روز سر کار نتونستم برم حتی وقت نکردم بیام تو وبلاگ عید قربان رو تبریک بگم ناراحت الان بعد از 5 روز حالش کمی بهتر شده منم اومدم سرکار ولی هنوز نگرانش هستم غذاش خیلی کم شده منم شیرم کمه نمیدونم چکار کنم الان که 8 ماه و 15 روز سن داره وزنش 7 کیلو و 500 گرمه که دکترش میگفت زیاد خوب نیست نگراناین اولین باریست که فهمیدم مادر شدن چقدر سخته و چه مسئولیت بزرگی به دوشمه آخ این را هم باید بگم که همسر مهربانم این روزها به اندازه من نگران پسرمون بود و خیلی به من کمک کرد ازت ممنونم عزیزم قلب

آروین مامان و بابا هر چه زودتر خوب شو

ماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آروین (مریم)
27 مهر 92 12:07
وای عزیزم خیلی ناراحت شدم .
امیدوارم هرچه زودتر حال گل پسرت خوب بشه و شما هم از نگرانی دربیایین .
به احتمال خیلی زیاد به خاطر دندوناشه .
راستی برای سوختگی از پماد کالاندولا استفاده کن معرکه است .

مرسی عزیزم دقیقاً از همین پماد استفاده کردم که بهتر شده

مامان پريسا خانوم
27 مهر 92 13:23
سلام خيلي ناراحت شدم بالاخره فهميدي به خاطر چي بود ويروسي بود يا مسموميت و... ؟الان خوب خوب شده؟

سلام نمیدونم فکر کنم چیزی از روی زمین خورده یا اینکه دستاشو همش میکنه تو دهنش کثیف بوده.....
الان خدا رو شکر خیلی بهتره عزیزم

مامان امیر مهدی (سوده)
27 مهر 92 13:35
عزیز دلمممم....الان چطوره؟؟؟انشاالله زودتر خوب بشه..برای اسهال عرق اترج(با تلفظ ضمه)و عرق نعنا و کلپوره بده بهش و پوسته های سفید داخل انارو بجوشون تلخه ولی فوق العاده معرکه است.اگه شیر خشک میخوره شیر خشک بدون لاکتوز بده مثل ایزومیل1 بیومیل1 سمیلاک 1...و اینکه شوید پلو کته ماست نوشابه برای اسهال مفیده فقط خونسر باش او ار اس بده ...امیر مهدی در 8 ماهگی 10 روز بستری شد 25 بار در روز شکمش کار میکرد ....الان اقا شده برای خودش....این روزها میگذره بچه ها دندون در میارن و چون لثه هاشون میخاره هر چیزی رو به دهنشون میبرن و بیمار میشن .ببوس گل پسرو .ما که همشهری هستیم کاری داشتی بگو گلم.

مرسی از این همه راهنمایی عزیزم من کته ماست و کلپوره و نعنا بهش دادم شیر خشک هم نان میخوره ولی فقط توی فرنی بهش میدم نه جداگانه
الان خدا رو شکر خیلی بهتره ولی خیلی ضعیف شده باید تقویت بشه چی بدم بخوره؟
پسر ماهت رو ببوس مواظبش باش خیلی دوستش دارم .[ماچ

توت فرنگی(مامان علیرضا)
28 مهر 92 11:40
سلام عزیزم
ناراحت شدم فهمیدم مریش شده
الهی خیلی سخته اون هم اسهال بمیرم الهی
انشالله که دیگه اینجوری مریش نشه
ممنون پیشم اومدی
عزیزم
خدا انشالله حفظش کنه
بچه همینه خیلی مسئولیت داره واقعا
اما رواجع به وزنش نگران نشو انشالله درست میشه
وزن بچه تا یک سالگی باید 3 برابر وزن تولدش بشه


مرسی گلم از اینکه به دیدنمون اومدی الان خیلی بهتر شده گلم

مامان امیر مهدی (سوده)
30 مهر 92 15:35
سلام گلم خوبی ؟اروین طلا بهتر شده؟اگه الان خوب خوب شده و میخواهی تقویتش کنی سوپ ماهیچه بده بهش و با گوشت ماهیچه براش دمپخت درست کن موز هم خیلی خوبه و تقویت کننده است هز غذایی دوست داره براش بپز ممنوعیتش نده تا غذا بخوره و انرژی از دست رفته رو بدست بیاره.اگه پسرت دندونهاش کم هستن غذاهاشو خوب له کن یا میکس کن که بخوره و یک مقدار نان بربری (از نان های نازک نرم ) رو با مغز گردو و پسته و بادام مخلوط کن اسیاب کن میتونی کنجد هم برشته کنی بریزی توش با هم اسیاب کنی بعد هر وقت خواستی به بچه بدی یک کم اب بریز گلوله های خیلی کوچک که تو گلوش گیر نکنه خدا نکرده درست کن بده بخوره بسیار خاصیت داره و مقوی هست عدسی براش درست کن گوشت ماهیچه رو چرخ کن بریز توش با عدس بپز سرشار از اهن هست و تقویت کننده است اگه ماکارونی دوست داره تو ماکارانیش سیب زمینی هویج عدس و قارچ و گوشت و فلفل دلمه و ...بریز به عبارت بهتر تو غذاهایی که دوست داره همه چیز مقوی رو بریز تا بخوره(نهایت سواستفاده!!!)انشاالله به زودی وزنش خوب بشه و البته سالم باشه.

وای چقدر تجربه ات زیاده عزیزم مرسی از این همه راهنمایی فدای شما و پسر ماهت .



رزیتا مادر آرمیتا
1 آبان 92 6:19
مهناز جون سلام
مرسی که به وب ما اومدی . عزیزم ما هم شمارو با افتخار لینک میکنیم .





رزیتا مادر آرمیتا
1 آبان 92 6:21
ماشالا به این پسر ناز و خوشگل . ایشالا که هر چه زودتر حالش خوب شه . عزیزم واسه اینکه شیرت زیاد شه انگور و آب انگور زیاد بخور بالافاصله تاثیرشو میبینی .

مرسی گلم



مامان آروین (مریم)
4 آبان 92 12:18
سلام عزیزم خوبی ؟ آروین جان خوبه ؟ چرا آپ نمیکنی ؟ دلمون برای گل پسرت تنگ شده ....

سلام عزیزم مرسی تو خوبی ؟مطلب آماده کردم بذارم ولی شرکتم کار داشتم وقت نشد حتماً اگر وقت شد میام گلم فدای مهربونیت