آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

آروین عشق و زندگی مامان و بابا

مروارید هفتم و خاطرات این روزها

1392/11/26 9:40
312 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم آروینم نفسم

نمیدونی چقدر دلم میخواد هر روز بیام و برات از کارهایت بنویسم ولی مامان رو ببخش اگر دارم کوتاهی میکنم افسوس

الان که دارم برات مینویسم شما یک سال و 9 روز داری و مروارید هفتم تقریباً در اومده چند قدم راه میری و مامان و بابا رو خیلی خوب تلفظ میکنی من که عاشق مامان گفتنت هستم عزیزم مخصوصاً وقتی جلوی عمه ات میگی

 

 

 

 

 

 

 

 

 این هم از عکس  آروین مامان  در متولدین ١٢ بهمن نی نی وبلاگ

 

 

 خوشا به حال قلبم چون از تو جان گرفته / نبض وجودم از تو خط امان گرفته
خوشا به حال جانم که مرگ او غم توست / برای وصف رویت قلب زبان گرفته . .

 

 

پسندها (1)

نظرات (7)

رزیتا مادر آرمیتا
27 بهمن 92 9:40
جیگرتو بخورم با این عکسهای خوشگلت .
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
چشماتون قشنگ میبینه عزیزم مرسی روی ماه آرمیتا جون رو ببوس
رزیتا مادر آرمیتا
27 بهمن 92 9:43
سلام عزیزم . خوبی ؟ خواهرت بهتره ؟ ایشالا دیگه هیچ وقت از این اتفاقها نیفته ...... مواظب خودتون باشید .
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
سلام گلم مرسی از لطفتون خدا را شکر بهتره ان شاءالله برای هیچکس از این اتفاقات نیفته
مامان آیسو وآیسا
27 بهمن 92 18:40
عزیزززم قربونت برم
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
خدا نکنه عزیزم
مامان بردیا(a)
28 بهمن 92 14:16
سلام مهناز جون خوبی گل پسرمون خوبه؟هفتمین مرواریدت مبارککککککککککککککککککککککک
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
سلام مرسی عزیزم لطف داری ما خوبیم
آیسان مامان ماهان
1 اسفند 92 10:42
آروین جونم یه سال و چن روز زندگیت مبارک و گوارای وجودتهفتمین دندونتم مبارکت باشه عزیزمممممممممممممم
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی آیسان جون
آیسان مامان ماهان
1 اسفند 92 10:43
آخی چه مامانی خوشبحالش میشههههههههههههههه،،مخصوصا یه جاهاااااااااایی
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
آره تو که راست میگی چه خوشبحالی