آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 5 روز سن داره

آروین عشق و زندگی مامان و بابا

خاطرات جا مانده

1392/10/14 17:55
328 بازدید
اشتراک گذاری

 

عکسهایی رو که بهتون قول داده بودم توی این پست بذارم :

این کیک تولد مامانه

 

 

 

این هم از ژله که با کلی زحمت برای اولین بار درست کردم

 

 

کیک یلدا که آروین با حسرت نگاهش میکنه

 

 

 

ما به دلایلی یلدا نداشتیم ولی چون من عاشق کیک هستم همسرم برام کیک هندوانه ای رو خرید تا از یلدا بی نصیب نباشیم البته خریدن این کیک هم ماجرایی داشت چون من اول مدل قاچ هندوانه رو انتخاب کرده بودم تا رفتیم صندوق حساب کنیم 15 دقیقه ای طول کشید آخه خیلی شلوغ بود برای گرفتن کیک که برگشتیم کیک رو برده بودن و صاحب مغازه متوجه نشده بود بنابراین مجبور شدیم این کیک رو انتخاب کنیم البته فرقی نمیکنه مهم مزه اش بود که خیلی خوشمزه بود.خوشمزه

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

رزیتا مادر آرمیتا
15 دی 92 12:42
نوش جـــــــــــــــــــــون
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی گلم
مامان پريسا خانوم
15 دی 92 13:03
چه ژله اي درست كرديبابا كدبانـــــــــــــــــــــــــو چه كيك هندوانه اي قشنگ و خوشمزه اي
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی عزیزم حتماً بیا بهت یاد میدم
مامان آیسو وآیسا
15 دی 92 19:07
عالی بود مهناز جووون بازم تولدت مبارک امیدوارم 120 ساله بشی دوست جووون
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی عزیزم
مامان مهراد
18 دی 92 19:13
آخی گل پسری چرا اینقدر با حسرت آخه خاله بهت نمیدن؟ مامانی هم کیک و هم ژله عالی معلومه که خیلی خوشمزه هم بوده. من که از این هنرها ندارم
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی عزیزم منم ندارم چون اصلاً حوصله اش رو ندارم این بار هم به خاطر تولدم خودم رو سورپرایز کردم
مامان آروین (مریم)
19 دی 92 7:18
مجددا تولدتون رو تبریک میگم کیک تولد و یلداتون هم قشنگ بود . ایشالاه همیشه شاد باشین . راستی مهناز جون ژله تزریقی رو با وسیله درست کردی ؟منظورم اینه که برای گلبرگها با ابزار کار کردی ؟ با اینکه اولین بارت بود اما خیلی قشنگ شده .
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی مریم جان گل صورتیه رو فقط با سرنگ گل آفتابگردان رو با کارد
مامان بردیا(a)
22 دی 92 14:59
تولدتون مبارککککککککککککککککککککککککککککککککک
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی عزیزم
آیسان مامان ماهان
25 دی 92 12:56
به به به عجب کیک بارونیه اینجاااااااااااااااااااااا
آیسان مامان ماهان
25 دی 92 12:57
وااااااااااااااااااای چه خوشمزهدلم آب افتاد من رژیممممممممممممممممممم
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
الهی یکبار اشکال نداره
آیسان مامان ماهان
25 دی 92 12:57
ژلتون خیلی ناز شده به دردسرش میارزه،به ام یاد بدین لطفااااااااااااااا
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
حتماً عزیزم
آیسان مامان ماهان
25 دی 92 12:58
ای فدای با حسرت نیگاه کردن کیکت بشم خاله،بدو یه ناخونک بزن،کسی با تو کاری نداره خخخخخخخخخخخخ
آیسان مامان ماهان
28 دی 92 12:55
سلام دوست جونی،هم اکنون نیازمند رای سبزتان هستییییییییمبیاید به خوشگلترین نی نی رای بدین لطفا...اینم آدرسhttp://biadelam.niniweblog.com/ خاله اومدیاااااااااااااااااا
مامان بردیا(a)
30 دی 92 2:52
مهناز جون میشه از پسرمون عکس جدید بزارین؟
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
چشم حتماً عزیزم
مامان پريسا خانوم
7 بهمن 92 11:26
چه زیباست حس اغازی دوباره چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای اغاز تنفس .... و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن!.. و چه اندازه شیرین است تولد تو آروين جون تولدت پيشاپيش مبارك
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی عزیزم