آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره

آروین عشق و زندگی مامان و بابا

23 ماهگی آروین - تولد مامان مهناز - آخرین دندان شیری

1393/10/12 11:55
917 بازدید
اشتراک گذاری

 

 بیست وسومین ماه زندگیت مبارک نفسم  

   این آخرین ماه یکسالگیته عزیزم و ماه دیگه 2 ساله میشی وای که چقدر زود میگذره انگار همین دیروز بود که یک فرشته کوچولو رو توبغلم شیر میدادم و روی شونه هام میخوابوندم حالا بعد از گذشت 23 ماه اون  فرشته کوچولو هم خودش غذا میخوره هم خودش میخوابه نمیدونم باید خوشحال باشم یا غمگین ولی من خیلی دلم گرفته خیلی اصلا دلم نمیخواد اینقدر زود بگذره

فرشته کوچولویی که عاشق نقاشی کردنه و عاشق مامانشه و عاشق باباش

مامان و بابایی که با وجود تو معنی عشق رو فهمیدند معنی دوست داشتن را تو به ما آموختی عزیزم وقتیکه خسته از سرکار برمیگردیم فقط شوق دیدن تو و بوسه هاته که ما رو به وجد و نشاط میاره فقط تو و دیگر هیچ عزیزم دلم میخواد جشن تولد خوب و خاطره انگیزی برات بگیرم ولی هیچکس با من همکاری نمیکنه باید خودم تنهایی دست به کار بشم حتی اگر شده یک جشن سه نفره میگیریم 

الان 12 روز از فصل زمستان میگذره و ما اصلا سرما رو احساس نکردیم دلم میخواست یک برف حسابی میومد و باهم میرفتیم آدم برفی درست میکردیم آخه امسال متوجه میشی برف چیه و آدم برفی چیه اولین سالی که به دنیا اومدی اینقدر پا قدمت خوب بود که هم بارون زیاد میومد هم برف بارید ولی امسال هنوز نه بارون اومده نه برف

من عاشق فصل زمستونم بخاطر برف و بارونش و از همه مهمتر بخاطر وجود تو که تو این فصل بدنیا اومدی من خودمم زمستونیم 8 دی تولدم بود که باهم سه تایی رفتیم رستوران شام و کادوی بابایی که خیلی غافلگیرانه بود یک انگشتر طلا محبتم

تولد خاله مریم هم توی همین ماه بود 3 دی که شام خونشون دعوت بودیم خیلی خوش گذشت ولی من دوربین  همراهم نبود عکس ندارم خاله مریم هم شب تولدش یک نیم ست طلا از شوهرش هدیه گرفت که اونم خیلی قشنگ بود مبارکش باشه

یک مدت بود همش دستات رو میکردی تو دهانت و خیلی هم آب از دهنت میومد فکر کردم دیگه دندان در نمیاری آخه 16 تا دندان داشتی تا اینکه تو اینترنت سرچ کردم و خوندم که تا 5/2 سالگی بچه ها 20 تا دندان باید داشته باشند منم تو دهانت رو نگاه کردم و متوجه شدم آره دندانهای آسایی دومت بیرون زده هر 4 تاشون باهم فک بالا و پائئن ولی بالایی ها کاملا مشخص شدن و پائئینی ها تازه جوانه زدن الهی فدات بشم من که اینقدر زود دندانهات در اومدند و من متوجه نشدم یعنی الان در 23 ماهگیت 20 تا دندان داری فکر کنم 22 ماهگی این دندانهای آسیایی رو در آوردی چون این مدت خیلی کم غذا شده بودی و من با تحقیقاتی که کردم فکر میکردم عادیه آخه همه جا نوشته شده بچه از 2 سالگی اشتهاشون کم میشه و نباید به اجبار و لجبازی بهشون غذا داد خدا رو شکر منم همین کار و کردم و هروقت خودت غذا میخواستی بهت میدادم این هم عکس آخرین دندونات که در اومدن با رنگ قرمز مشخص کردم

    

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 اینقدر این روزها برامون شیرین زبونی مییکنی که نگو  عسلمخوشمزه:

هفته پیش که سرما خورده بودم خونه موندم پیشت نرفتم سرکار وقتی از خواب بیدار شدی و منو دیدی اینقدر خوشحال شدی که نگو همش میومدی خودت رو مینداختی روی من و بوسم میکردی منم نمیخواستم تو سرما بخوری همش ازت فرار میکردم فکر میکردی بازیه ول کن نبودی تا اینکه بهت گقتم من خسته ام آروین بسه دیگه تو هم بهم نگاه کردی و گفتی بسه نه مرده بودم از خنده وقتی عصر بابا اومد خونه بهت گفت مامان مریضه گفتی نه خسته یه نمیدونی چقدر جالب و بامزه گفتی خستیه خندونک

 

شبها موقع خواب از بس اینطرف و آنطرف من و بابایی میری که اصلا نمیفهمیم کی و ساعت چند خواب میری هر وقت هم میخوابی میای بین ما نصف شب میذارمت سر جای خودت ولی بازهم کنار خودمون هستی ولی نمیدونیم چطور میشه صبح ها از خواب بیدار میشیم میبینیم تو بازهم وسط مایی خیلی برام جای تعجب داره که کی و چطوری میای وسط میخوابی ما متوجه نمیشیم هر شب هم بابایی باید برات لالایی بخونه میگی بابا بخون بخون دیگه  خندونک

 پرتقال خیلی دوست داری قبلا همینطوری میخوردی ولی چند بار برات آب گرفتم دیگه از اون روز آب پرتقال فقط میخوای دست بردار هم نیستی مهمونی هم میریم میگی ( آب پقالا پپوسک ) یعنی اب پرتقال توی پستونک خنده

کارتون هم دوست داری و نگاه میکنی هر چند من زیاد موافق نیستم ولی چون صبح ها بیشتر روزها پیش عمه ات هستی اون برات میذاره عادت کردی و میگی برنامه تودک و اسم بیشتر کارتونها رو هم بلدی و میگی مثلا موش و گربه به میگ میگ میگی بیگبیگ اقاشی اقاشی رو هم خیلی دوست داری بغل

به مهدی پسر خاله ات میگی مهدی کوتولو کجایه ؟ به ستایش دختر خاله ات میگی تتایش 

کلا روزی هزار بار احوال همه رو میپرسی اسم همه رو میبری و میگی کجایه ؟ فدای مهربونیت برم من کاش همه هم همینقدر احوال تو رو میپرسیدن  مامانم غمگین

 این هم از هدایای 22 و 23 ماهگیت که مامان و بابا برات خریدن من بیشتر تو فکر اسباب بازیهای فکری هستم ولی بابایی نه میگه بچه باید بازی کنه و بچگی سوال

2 تا هوش چین رو من برات خریدم میوه ها و حیوانات که خیلی ازشون استقبال کردی و همه رو بدرستی جای خودشون میذاری تا 2 هفته سرگرم همین ها بودی و خیلی دوستشون داری و بابایی هم به مناسبت 23 ماهگیت این فیله رو برات خرید میگه خودش بچگیهاش عاشق این اسباب بازی بوده دوست داشته برای تو هم بخره به نظر من دیگه مناسب سن تو نبود ولی خوشم اومد ازش

 

 

راستی چند تا عکس هم از مهدی کوچولو تو گوشیم داشتم که قبلا قول داده بودم بیام برات بذارم ولی یادم رفت الان میذارم

این عکس اولین دیدارتونه 4/7/93

این هم مهدی کوچولو 3 ماه و 12 روزه

این هم فرشته کوچولو 3 ماه و 22 روزه در 23 ماهگی آروینم (12/10/93 )

 

خدایا شکرت بخاطر این نعمت های دوست داشتنی

پسندها (8)

نظرات (14)

مامان سوده
24 دی 93 17:24
سلام عزیزم.ممنون از لطفت ولی نمیدونم چرا نمیتونم رمزو وارد کنم اصلا نمیتونم کلیک کنم
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم نمیدونم به هرکی تا حالا دادم مشکلی نداشته امیدوارم زودتر بتونی بیای گلم
♥مرجان مامان آران و باران♥
25 دی 93 16:26
عزیزمممم خداحفظش کنههه ماشالا چقدر مو دارههه گوگولی خصوصی
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
قربونت برم مرجان جون آره کلا به خانواده پدری رفته فقط بدنشون مو داره سراشون کچله ببوس آران و باران جونم رو شما هم بیا خصوصی
♥بابایی و مامانی♥
28 دی 93 11:18
سلام مهناز جون ببخشید دیر به دیر سر میزنم این روزها خیلی درگیرمالهی چه ناز پسری شده این جیگر"ببوسش از طرف من بیا خصوصی خانم
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
سلام لیلا جون خواهش میکنم عزیزم میدونم آدم همینکه به بچه اش برسه کلی وقت میگیره چه برسه به شما که پرنیا جون داره مدرسه هم میره قربونت برم عزیزم شما لطف داری حتما الان میام
مامان بردیا شیطون
28 دی 93 16:14
ای جووووووووووووووووووووووونم ماشالا...... چه نانازه.....خدا حفظش کنه اروین جون ماهگیت مبارک مرواریدای قشنگت مبارک باشه عسل خاله مامانی تولد شما هم مبارک
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی عزیزم شما خوبی بردیا جونم چطوره حالش خوب شده خیلی لطف کردی اومدی برام توضیح دادی ممنونم عزیزم ببوس بردیا جون رو خیلی زیاد راستی رمز برای شما فرستادم یا نه حتما بهم خبر بده اگر نداری برات بفرستم
مامان بردیا شیطون
28 دی 93 16:14
خصوصی
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
عزیزم خصوصی نیومده ولی من تائیدش نمیکنم ممنونم از لطفت
مامان راحله
29 دی 93 16:25
دوست داشتی رمزتو برام بفرس .. لینک شدی دوستم
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
حتما عزیزم بیا خصوصی ممنونم از لطفت
مامان الهام
1 بهمن 93 16:28
سلام خانومی ببخشید تولدتون رو با تاخیر تبریک میگم انشاالله همیشه شاد باشین آروین جونم 23 ماهگیت و همین طور رویش آخرین مرواریدت مبارک
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
سلام الهام جون خوبی سلنا جون خوبه خواهش میکنم عزیزم همین که به یاد ما هستید کافیه ممنونم عزیزم مرسی عزیزم از حضور همیشگی و پر از محبتت ممنونم عزیزم
بابا و مامان آروین کوچولو
3 بهمن 93 9:35
مهنااااااااااااااااااااز جون تولدت و با تاخیر زیاد تبریک میگم ایشالله شمع 120 سالگیتو فوت کنی و سایه پرمهرت رو سر خانواده گلت . تولد آروین ماهم و جلو جلو تبریک می گم . از طرفم ببووووووووووووووووووووسش
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
به به سلام نسیم خانم نمیدونی چقدر خوشحال شدم وقتی دیدم شما برام پیام گذاشتی خیلی ممنونم دوست خوبم بخاطر دعای بسیار زیبات خیلی لطف کردی نسیم جون شما هم آروین گلم رو خیلی ببوس خیلی دوستون دارم
مامان بردیا شیطون
3 بهمن 93 15:27
رمز رو دارم اما هر کاری میکنم صفحه رو باز نمیکنه حالا با یه مرور گر دیگه بازش میکنم ممنون عزیزم اروین جون رو ببوس
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
خدا کنه مشکلی نباشه و بتونی بیای دوست گلم شما هم بردیا جونم رو خیلی ببوس
مامان بنیتا
6 بهمن 93 2:20
سلام عزیزم ممنون که به وبلاگ دخترم سرزدی...شماهم گل پسر نازی دارین خدا حفظش کنه براتون من لینکتون کردم و از اینکه دوست خوبی مثله شما پیدا کردم خوشحالم
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
سلام خانمی خواهش میکنم و ممنون از لطف شما منم خیلی خوشحالم عزیزم از آشنائی با شما ببوس روی ماه دختر گلم رو
مامان راحله
7 بهمن 93 17:48
________________________¶¶ _______________________¶__¶ _______________________¶___¶ _______________________¶____¶ _________¶¶¶¶¶_________¶____¶ _________¶__¶¶¶¶¶¶_____¶____¶ _________¶____¶¶__¶¶___¶____¶___¶¶ __________¶_____¶¶__¶¶_¶____¶¶¶¶¶¶¶ ___________¶______¶¶__¶_¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶_________¶¶______¶__¶¶__________¶¶ ¶__¶__________¶¶¶____¶¶________¶¶¶¶¶¶¶ ¶___¶__________¶¶¶¶_______________¶ ¶__¶_____________¶________¶_¶¶¶___¶ _¶_¶_____________¶_______¶_¶_¶¶___¶ _¶¶______________¶_________¶_¶¶___¶ _¶_¶_____________¶_________¶¶¶_____¶¶¶ _¶_¶_____________¶__¶__________¶¶____¶ _¶_¶______________¶___¶________¶_¶¶__¶ _¶__¶_____________¶____¶¶_______¶¶¶¶¶ __¶__¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ___¶_________¶¶¶¶¶¶________¶ __¶________________________¶ __¶________________________¶ __¶________________________¶ ___¶________¶_________¶¶___¶ ____¶_______¶___¶______¶__¶¶¶¶¶¶ __¶¶_______¶____¶______¶¶¶_____¶ _¶______¶¶¶¶¶¶¶_¶_____¶¶¶¶¶¶¶___¶ __¶___¶¶__¶__¶_¶¶¶___¶______¶__¶ ___¶__¶____¶__¶__¶__¶____¶¶¶__¶ ____¶__¶____¶__¶ ¶__¶___¶¶__¶¶ ____¶__¶_____¶¶¶¶¶__¶___¶¶¶¶ ____¶¶¶¶______¶¶¶¶__¶ ____¶¶¶¶__________¶__¶ ___________________¶¶¶¶ ___________________¶¶¶¶
مریم مامان آیدین
12 بهمن 93 0:52
من این پست رو ندیده بودم مهناز جوووونم اینو کی نوشتی؟؟؟؟بعد از اون بالایی یا با هم که من ندیدمش؟؟؟ در هر صورت شرمنده ام گلم خوب اول قربون پسرک 20 دندونه خودم برم....مبارک باشه آروینم...خداروشکر دوستم...دیگه بدغذایی و اذیت تموم شد...از این به بعد خوش اخلاق تر و خوش خوراک تر هم میشه عسلم کادوهای خوشگلت مبارک نانازم.....آیدین هم اون فیله رو داشت...ما هم دیر خریدیم و به یاد قدیم تولد خودت هم مبارک دوستم....فقط دوروز از من کوچیکتری....فکر کنم تولدم گفته بودی....انگشترت هم مبارک عزیزم و این نی نی ناز هم الهی سلامت باشه و قدمش مبارک باشه ببوس آروینمو مهناز جونم
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
سلام عزیزم آره با هم نوشته بودم چرا شرمنده عزیزم اونیکه همیشه شرمنده است منم خدا نکنه عزیزم آره دیگه از بی اشتهایی آروین و دندان در آوردنش خسته شده بودم خدا رو شکر تمام شد آره عزیزم گفته بودم که همسن هستیم ممنونم مریم جون قربونت برم که همیشه من رو شرمنده حضور گرم و صمیمیت میکنی عزیزم تو هم ببوس آیدین عزیزم رو
اقازاده
12 بهمن 93 15:23
تولد گل پسرت مبارک
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
مرسی از حضورت عزیزم ممنونم حتما بهتون سر میزنم
مامانی بهار
15 بهمن 93 1:20
سلام گلم پیشاپیش تولد اروین جون رو تبریک میگم. خدا رو شکر که دندوناشوبا سلامتی دراورد. مامانی جون تولد شما هم مبارک
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
سلام عزیزم ممنونم گلم از حضور گرمت مرسی عزیزم خیلی محبت داری