آروینآروین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

آروین عشق و زندگی مامان و بابا

خاطرات وعکسهای جا مانده (2)

1393/5/25 10:42
606 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نفسم سلام زندگیم سلام امیدم

دیروز جمعه بود و من خیلی خوشحال بودم از اینکه کنار توام و از بودن با تو میتونم لذت ببرم روز خوبی بود عمه مریم  از سرچشمه اومده بود با دو تا شیطون و بلاش ماندانا و فریبرز ما هم رفتیم پیششون تا شما با بچه ها بازی کنی ولی نمیدونم چرا دیروز اینطوری شده بودی اصلاً باهاشون بازی نمیکردی اونا سر به سرت میذاشتن تو هم همش میخواستی بزنیشون و جیغ میکشیدی خلاصه اینکه خیلی نگرانت شدم از دیشب تا حالا دارم فکر میکنم نکنه این اخلاق روت بمونه و شما خدای نکرده عصبی بشی یا عقده ای بار بیای بی حوصلهمتفکر

منو ببخش مامان شاید تقصیر منه که اصلاً بهت رسیدگی نمیکنم نه پارک میبرمت نه گردش نه مهمونی ....

یا اینکه وقتی حوصله ندارم یا خسته ام سرت داد میزنم وایییییییییی خدای مننننننننننننترسو خیلی میترسم از اینکه عصبی شده باشی غمگین

بهت قول میدم از امروز مامان خوبی باشم دیگه سرت داد نمیزنم هر روز میبرمت پارک و گردش حالا اگر هر روز نشد هفته ای 3 بار میبرمت دیگه باشه عزیزم بغلخندونک

دیروز وقتی خواب عصرت بودی داشتم عکسای نوزادیت رو نگاه میکردم نمیدونی چقدر لذت بردم و یک عالمه عکس داری که نذاشتم توی وبت حالا میخوام چندتا از عکسهای امسالت رو بذارم از عید تا الان....

این عکسه مربوط به 15 فروردینه که رفته بودیم رفسنجان خونه دایی بابایی

 

 

این هم عکست با ستایش دختر خاله نارنینت در عروسی دختر دایی مامان

 

این عکس مربوط به 30 فروردینه شما خواب بودی و من داشتم کف آشپزخونه رو میشستم که بیدار شدی و یکراست اومدی تو آشپزخونه و شروع کردی فضولی کردن گیج

این عکسها هم 93/3/30 خونه خاله مریم ازت گرفتم جام جهانی فوتبال هم بود

                                                  

 

 

پسندها (1)

نظرات (4)

آیسان مامانی ماهان جون
27 مرداد 93 11:34
خدایی عجب عکسهایی هم جا موندن
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
اینقدر عکس جا مونده که نمیدونی آیسان جون منم که تنبل
آیسان مامانی ماهان جون
27 مرداد 93 11:36
عزیزززززززم نترس چیزی نمیشه عغده ایم نمیشه،بچست خب،حوصله نداشته
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
نمیدونم شاید حق با شما باشه ولی من خیلی نگرانش شدم
آیسان مامانی ماهان جون
27 مرداد 93 11:37
اون عکس سرک کشیدن آروین تو آشپزخونه خیلی نااااازه
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
چشمات ناز میبینه عزیزم ماهان جون رو خیلی ببوس
مامان بردیا شیطون
2 شهریور 93 13:20
جوووووووووووووووووووونم حسابی بلا شدی گلم
مامان آروین(مهناز )
پاسخ
آره حسابیییییییییییی